Préza za půl miliardy?

Vyloučím-li ty, které jsem porodila a za něž bych dýchala, dala život, případně duši - zkrátka cokoliv, přičemž nic z toho nelze vyčíslit penězi - tak za půl miliardy nestojí naprosto nikdo a nic.  

Už vůbec ne přímá volba prezidenta, do čehož se nám teď vrhli kandidáti na tohoto.

Půl miliardy za starce s virózou...půl miliardy za búkmejkra...půl miliardy za zcela neznámého někoho kohokoliv...

Máme zastupitelskou demokracii, takže já jsem byla proti přímé volbě prezidenta už v době, v níž jsem netušila, že nás ta sranda bude stát půl miliardy korun českých.

Leč přímá volba prézy se blíží - no, zatím se blíží sběrové akce na podpisy. S těmi to mám jednoduché - na kohokoliv narazím, tomu jsem ochotna dát podpis (jupííííí, ať žije demokracie: chcete být za prézu - zkuste to); problém bude s tím, že OP s sebou nenosím. Další problém bude s tím, že každý můj podpis bude po letošním srpnu neplatný - to mi vyprší platnost občanky, takže budu mít novou.

S napětím budu posléze očekávat volbu našeho prézy. Amíci si zvolili neřízenou střelu - a zatím se diví jen lehce. Neb neřízené střele se nijak zvlášť nedaří prosazovat své nápady. Osobně se nejvíc těším na tu "čínskou" "berlínskou" mexickou zeď...

Francouzi si za pár dní taky zvolí neřízenou střelu ( a to ať si zvolí Marconiho nebo Marínu; Marconi je větší neřízená střela, protože se o něm prakticky nic neví; ale může být lepší než Marína, protože o ní se pro změnu ví dost).

A mezičasem se nám začnou představovat naše vlastní neřízené střely. Za půl miliardy. Teda ne - představovat se nám budou za své. Půl miliardy bude stát až volba.

Chci zpět nepřímou volbu prezidenta. Ať si ho zvolí Parlament ČR (na co platíme poslance i senátory, když se bojej zvolit hlavu státu?!).

Taky bych tím otrávila ruské hackery-špióny, kteří se montovali do prezidentských voleb jak v USA, tak ve Francii. A upřímně: jestli ruští špióni neheknou (od hacker, ne od hekat) žádného našeho kandidáta na prézu, tak se hluboce urazím. Nějakému snad za to stát budeme, nebo ne?

Autor: Alena Křehotová | pondělí 1.5.2017 20:58 | karma článku: 25,03 | přečteno: 1980x