Povolení zabíjet?

Nejsem žádná pacifistka; možná by se ve mně dokonce našlo něco buřičské "husitské" krve; ale co se zbraní týče, jsem víc na straně EU než ministra Chovance.

V ČR je 300 000 vydaných zbrojních pasů. Předpokládám, že něco z toho má profi armáda, něco policajti, pak myslivci a pak nějací tací, co mají potřebu si něco dokazovat.

Dva takové znám. Lehce zamindrákovaní, páč se jim nedaří až tak, jak by si přáli, což je v podstatě na úrovni vtipu: Pane bože, soused má novou kozu. "A ty ji chceš taky?" Ne, já si přeju, aby mu chcípla.

Čili vůbec se nemají špatně, ale jeden z mnoha sousedů má něco jiného...

A jakkoliv  téma povolení osobních zbraní nijak spešl nesleduji, mám dojem, že do určité míry o nic nejde. Ministr Chovanec chce do ústavy to, co už máme v zákonech; EU chce zpřísnění, které u nás funguje. Proto to nijak spešl nesleduji, neb jsem dosud v poho.

Jestli by však mělo jít o rozvolnění držení zbraní, jsem ale fakt dost proti. Abychom nedopadli jako v Americe, kde se kluk na základce rozhodne, že mu ve škole něco vadí, sebere tátovi zbraň a jde do školy střílet. A že těch případů střílení ve školách od základních přes střední po VŠ je v USA hafo.

Češi, legálně držící zbraně, mají ovšem také chránit svou vlast před teroristy. Takže legálně drženou zbraní někoho odprásknu, načež řeknu, že to byl terorista, nebo jsem si to aspoň myslela, páč tak vypadal, potažmo vedl blbý kecy...

To v "lepším" případě. V horším zbraň někdo zneužije, nebo se jí někdo poraní náhodně, tzv. při čištění,  nebo se k ní dostane dítě...co teprvá puberťák...

K budování a  obraně kapitalistické vlasti: buď připraven!

Autor: Alena Křehotová | úterý 13.6.2017 12:24 | karma článku: 0 | přečteno: 832x
  • Další články autora

Alena Křehotová

Válka zachránila Válka

8.9.2023 v 10:36 | Karma: 31,38

Alena Křehotová

Ach jo, ta cigára

17.8.2023 v 12:24 | Karma: 40,75
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik