Tohle se ČEZu nepovedlo aneb Takhle nasraná jsem nebyla už leta!

Vadí mi podomní obchodníci včetně „agentů s teplou vodou“: od pojišťováků přes dodavatele energie. Poté, co to přinejmenším městské vyhlášky nedovolují, se k Vám někdo takový dostane výhradně na základě telefonické domluvy.

Což se hochům v kvádrech a s kravatou (kravaťákům) loni na jaře ke mně podařilo 3x. Vždycky po telefonické domluvě, vždycky od RWE (posléze innogy –  uvítala bych velké písmeno v názvu…) a vždycky proto, že mi zlevní plyn.

Hovno, hovno, zlatá rybko (jak praví starý vtípek) – nechali si ukázat fakturu, řekli, že mám tu nejvýhodnější cenu a během půl minutky mě začali lámat na přechod i k nim (RWE, posléze innogy) s elektřinou.

Výsledek? Otrávili mě až tak, že i s plynem jsem chtěla od nich. Jukla jsem, do kdy mám smlouvu na plyn, a informovala jsem ČEZ, že hned co mi smlouva na 36 měsíců u innogy vyprší, juchám i s plynem k němu. Vstřícný ČEZ mi napsal, jak za mne všechno vyřídí a udělá a blá, blá, blá.

Takže jsem letos 05. 03. podepsala smlouvu s ČEZem o sdružených dodávkách plynu od 24. 06. 2017 od stávajícího obchodníka RWE (innogy); k tomu jsem jim podepsala plnou moc „ke všem úkonům směřujícím k zajištění dodávek plynu…“; zkopírovala poslední dodatek smlouvy s RWE – najmě že účinnost dodatku je od 23. 06. 2014 na 36 měsíců…

A pak jsem dostala rozpis plateb SIPO zálohově na červenec. Plyn na innogy. Trochu zaražena jsem byla už koncem června, když jsem nedostala vyúčto od innogy a ani ČEZ nechtěl stav plynoměru…

No nechala jsem to chvíli bejt (znáte to – na kdeco je nejméně 30denní lhůta), ale pak jsem nevydržela s nervama a mejlovala.

Hele a dobrý – dnes mi volala dívčina z ČEZu. Monitorovaný hovor, jak jinak. A hned když jsem prvně řekla „nasrat na hrob, žádný kytky“, tak jsem se zeptala – hele nahráváte to? Páč jestli ne, tak nahrávejte a já opakuji „nasrat na hrob, žádný kytky; máte ode mne smlouvu podepsanou pátýho března s termínem zahájení dodávky od vás čtyřiadvacátýho června. A je dvanáctýho července.“

Protože – a jestli jste to sami nezjistili, tak já už párkrát ano, u ČEZu levá ruka neví, co dělá pravá. Nejen u ČEZu. Pak jsem ještě pokecala na téma moje plná moc pro ČEZ „ke všem úkonům směřujícím k zajištění dodávek plynu“, podepsanou rovněž už 05. 03. 2017.

Děvence jsem ještě asi třikrát řekla, ať si můj zvýšený hlas nebere osobně, ať pilně nahrává a šéfové si tudíž mohou poslechnout ono „nasrat na hrob, žádný kytky“;  zjistila jsem, že tedy plyn dál beru od innogy. Té jsem vzápěstí zaslala mejla, že když už jsem furt u ní, ať hledá lepší dodatek k mé smlouvě.

Páč stejně děsně mě vadí, štve, rozčiluje a nelíbí se mi, když noví zákazníci mají podstatně lepší podmínky, než my, letití.

Protože co se cen týče, je téměř jedno, od koho energie odebíráte.

Autor: Alena Křehotová | středa 12.7.2017 11:53 | karma článku: 29,40 | přečteno: 1971x
  • Další články autora

Alena Křehotová

Válka zachránila Válka

8.9.2023 v 10:36 | Karma: 31,38

Alena Křehotová

Ach jo, ta cigára

17.8.2023 v 12:24 | Karma: 40,75
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik