Byla bych báááječnou prezidentkou

Teda nejdřív bych potřebovala fejslifting, páč ve svých 62 letech mám vrásky osmdesátky, přičemž si myslím, že hlava státu by měla i „vypadat“. Proto jsem před 5 lety nemohla volit „avatara“.

Ale jinak jsem optimální kandidátkou. Věk ještě dobrej = už zkušenosti, ještě ne demence. Navrhnout mě může kterákoliv strana, páč préza (chválabohu) nemá žádné podstatné pravomoci, čímž je politicky jedno jestli má dokonce i názor.

Stála bych Vás, vážení voliči, minimum peněz. Páč tým mých poradců by byl velmi skrovný.

Potřebovala bych vědět leccos o zákonech, které mám podepsat, což bych pojala tak, že bych měla poradce přes ekonomiku jako takovou (najmě finance), školství, zdravotnictví, ekologii a infrastrukturu a právo (všemi oblastmi). Což je šest týmů – bacha: vzájemně se prolínajících, páč „právo“ a „finance“ by byly i v ostatních. A placeni by byli na smlouvu o dílo, nebo tak. Žádnej paušál ani trvalé zaměstnání.

A přestože kámošek i kámošů mám dost, v poradních týmech by nebyli. Tam by byli tři lidi, které by si do týmů navrhly tři strany, které ve volbách měly nejvíc hlasů. Pak bych tam ráda měla jednoho jakože nezávislého – toho by si tam navrhla tzv. odborná veřejnost. Případně opozice.

Na návštěvy krajů bych nevyrážela, leda by v některém byl zásadní problém. Od toho máte, vážení voliči, místní zastupitele, krajské zastupitele, poslance a senátory. Jakožto prezidentka bych sice mohla naslibovat hory, doly, černý les…ale bezpředmětně. Tudíž to neudělám.

No a mou tvář po fejsliftingu bych určitě občas ukázala v telce či tisku. (Žádný Ovčáček  by nebyl – další ušetřený peníz; tím, že bych nevyrážela po republice, bych měla čas na to, žvanit si sama; jsem vystudovala FŽ UK, tak bych to zvládla.) Jako prezidentka bych se dokonce na veřejnosti vzdala i svého oblíbeného vulgarismu „nasrat na hrob, žádný kytky“; přičemž jiná hrubá slova vlastně nepoužívám.

V zahraniční politice bych zcela jednoznačně a bezproblémově držela linii zamini; vůbec bych vládě do její činnosti nijak nekecala. No nebyla bych nejlepší? (Politické strany, nominujte!)

Jediný problém by se mnou měli vězni a vězeňství obecně: vězeňství proto, že by asi nemělo dost míst, vězni proto, že milost bych nejspíš udělila jen jednou: při nástupu do funkce všem, kteří byli odsouzeni max. na 5 let a je jim 70 a víc.

No řekněte sami – nebyla bych báááječnou prezidentkou? A to jsem sem své priority vrhla na první dobrou, ne vše, jak vidno, mám propracováno.(Akorát že se mi nechce shánět 50 tis. podpisů, nebo se kvůli této -  z mého pohledu sci-fi - akci jinak angažovat.)

Autor: Alena Křehotová | sobota 29.7.2017 9:48 | karma článku: 22,31 | přečteno: 763x
  • Další články autora

Alena Křehotová

Válka zachránila Válka

8.9.2023 v 10:36 | Karma: 31,38

Alena Křehotová

Ach jo, ta cigára

17.8.2023 v 12:24 | Karma: 40,75
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik