Všechno je relativní - pravil velmi objevně barrandovský TV říďa J. S.

Což mě nepřekvapilo, překvapilo mě jeho prohlášení, že je dobře, že děti se dnes nesmí bít, jsou na to zákony (parafrázuji)  a už vůbec se nesmí bít ve škole. Že on je ročník 1969 a v roce 1975 po něm ve škole učitel hodil bačkorou

 Učitele Hnízda z Obecné školy na ňho. Na Soukupa. Jestli na něj musela být použita hozená bačkora - a z jeho uvedených dat už to bylo v první třídě - tak to teda rodiče něco zanedbali.

Nebudu psát, jak mě maminka řezala - a vždycky měla důvod. Taky jsem klečela v koutě. Dodnes říkám, že na hrachu, ale to jsou kecy, jen mám takový pocit.

A bylo to do pěti let. Já jsem totiž už tehdá dokázala neposlouchat.

A stejně tak jsem "řezala" svý děti - do pěti let. A jasně že přes zadek, kdo by se s dítětem s otřesem mozku vláčel tramvají na pohotovost...takže žádné facky ani pohlavky.

Fakt si myslím, že naše milovaná děťátka by měla čas od času dostávat na zadek, páč nejen vysvětlování je pro prcky to pravé ořechové.

Možná by pak, a to Vám pane barrandovský řídící v tom dnešním pořadu hóóódně uniklo, bychom nemuseli řešit deprese až sebevraždu učitelek, které jsou šikanovány pubertálními středoškoláky, natož abychom řešili ochranku na základkách... Ještě že ti naši milánkové nemají zbraně jako v Americe.

Takže za mne: škoda každý rány, která padne vedle zadku pětiletýho dítěte. Pak z něho může vyrůst i soukup.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Alena Křehotová | úterý 14.6.2022 20:18 | karma článku: 0 | přečteno: 476x