Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jsem jeden z těch tří, kteří se pozastavili nad vaším slovníkem. Jsem přesvědčen, že nikdo z nich vás "nepráskl" už z toho prostého důvodu, že takovouto činnost provádějí lidé tohoto typu nejraději anonymně a ne poté, co se k vašemu stylu psaní vyjádří v diskusi. Jinak ovšem trvám na to, že skutečná dáma se na blogu nevyjadřuje jako dlaždič. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ale jistěže; dokonce bych řekla, že vzhledem k frekvenci onoho "nakakat na hrobeček, žádné květinky", jsem dlaždiče předčila. (Zato "šestnáctku" ani omylem; ty používají výrazy, které já bych nikdy - ani soukromě - nepoužila.)

Ovšem taky jsem byla pravila, že takhle nasraná jsem nebyla už léta...a fakt že nebyla. Výrazivo přesně vystihovalo bušení mého srdce, zatmění před očima a hlavní proud mých myšlenkových pochodů. Přístup ČEZu i innogy stále ještě rozdejchávám (protože musím zkontrolovat smlouvy...).

Jo a s tím napráskáním máte určitě pravdu, takže se nezlobte.

0 0
možnosti
Foto

...ale kdyby mě to aspoň tak "neiritovalo"!

0 0
možnosti
JM

Jak víš, taky jsem se v životě nikdy nepoučila. Vlastně ano, v jediném případě: tedy, že nejlepší čtyřnozí přátelé člověka jsou pes a postel.

1 0
možnosti
Foto

R^je to marný je to marný je to marný;-D

jestli vás to potěší nejste v tom sama:-)

1 0
možnosti
Foto

Víte, že potěší? Moc děkuji. (Tedy ne že by nám to pomohlo...)

0 0
možnosti
MJ

Alko, u mně je to s poučením také nekonečný příběh. Hlavně, že v bývalém zaměstnání na mě vzpomínají, jak jsem říkávala: hlavně se z toho musíme poučit...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo poučení jako takové přijde - ale poučení ve smyslu reagovat jinak, to teda u mne nehrozí: naseru se! A sprostě...:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik