Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy tedy taky zůstáváte pevnou ve svých názorech a komunistkou?

0 0
možnosti
Foto

Když už si na něco názor udělám, tak na základě nějakých informací a zkušeností, obvykle na něm setrvám. Definujte pojem "komunistka". (Do konce roku 1992 jsem byla členkou KSČ, resp. KSČM; léta jsem byla zvyklá na označení - zhusta brané jako pejorativní - levicová intelektuálka. Levicová rozhodně jsem, intelektuálka = mám humanitní vzdělání.)

0 0
možnosti
Foto

každý to cítíme jinak-určitě jste jí pan na hrob přinesla kytičku-to se taky počítá i bez ceremonií

0 0
možnosti
Foto

Taky mi umřela ne snad přímo kamarádka, ale známá, které jsem si hodně vážila za její práci právě v regionálním týdeníku. A rodina neuspořádala pohřeb. To mě zarazilo. Prý si to nepřála, taky měla rychlou rakovinu. A nedočkala se ani důchodu. Hodná a pracovitá ženská.

0 0
možnosti
Foto

Růženka měla v plánu jít do důchodu v květnu; v dubnu začala chodit po vyšetřeních...

0 0
možnosti
JL

90.léta s námi zacvičila. Jsem rád, že sjem starý a s lidmi se nemusím moc vidět. Jsem spokojený, nebyl jsem v ksč, myslel jsem si vždycky svoje, věřil jsem v co jsem chtěl. Prostě jeden obyčejný, bezvýznamný Čech.

1 0
možnosti
PS

P61e98t10r 54S53k84á40c64e57l

31. 8. 2017 22:43

Dovolte, abych s Vámi nesouhlasil. V tom, že jste bezvýznamný Čech. Do roku 1938 byla naše republika plná takových "bezvýznamných" občanů a kam to dotáhli! Naši vynálezci vyhrávali patentové spory u mezin. soudů a svět jim/nám platil ve velmi tvrdých měnách. Naše firmy v čele s firmou Baťa byly noční můrou všech firem ve světě. Takže hlavně proto nás naši tzv. "spojenci" hodili přes palubu, vyklidili jsme jim světové trhy. A o to hlavně šlo. V letech 1968 a po roce 1990 opět. Takže pro naše tzv. "spojence (Východ i Západ) jste Vy a další určitě významnými Čechy. Moraváky a Slezany. Počtvrté se ale od nich napálit nenecháme.

0 0
možnosti
ŠM

ze stejného důvodu jsem nešla na pohřeb svému obv.oktorovi...teď to bude rok ,co odešel, strašně mi chybí ... byl to takový přítel do nepohody, probírala jsem s ním věci,který s nikým nikdy probírat nebudu...občas jsme zašli na kafe nebo na džbáneček...taky rakovina, bylo mu 70 let...a na pohřbu byli lidi,který by hnal holí,kdyby žil....a už tu zase bulím.....

1 0
možnosti
PS

Próóč? Něco hezkého skončilo proto, aby něco stejně krásného pokračovalo. Někteří přátelé nás opouštějí proto, abychom získali jiné, nové. A je toho víc, jen dlouho netruchlit, život je až tak krátký. Zdravého rozumu je nám třeba...

0 0
možnosti
Foto

H57a69n48a 90V31l15k41o82v85á

27. 8. 2017 22:35

nejde o vás....jde o projevení úcty mrtvé kamarádce.

5 1
možnosti
Foto

Přesně. A mně je taky šumafuk, jak se ty dvě zmíněné chovají. Ale vím, jak se chovaly k Růžence...poslední tři desítky let; to s úctou (k živé) nemělo nic společného.

0 0
možnosti
JM

Já Ti, na rozdíl od jiných diskutujících, rozumím. Chci-li vyjádřit úctu a pěknou vzpomínku, nepotřebuji kolem sebe mít hejno křivých ksichtů a pokroucených mozků.

4 0
možnosti
Foto

Byly jsme na tom pracovišti kamarádky. Všechny jsme byly v KSČ a jedině Růženka po roce 1989 nepřevlékla kabát. Důvod, proč jí nejít na pohřeb také nechápu.

2 0
možnosti
Foto

Na pracovišti jsme kamarádky "na život a na smrt" nebyly. Ale vycházely jsme spolu. Čtěte pozorněji.

Ta KSČ (potažmo KSČM) s tím má společné jen to, že ti, kteří během let, ba měsíců, "změnili" (?) názory, fakt nemusím. A pro mne i to byl důvod, proč na pohřeb nejít.

0 0
možnosti
Foto

Padl mi do oka nadpis článku a tak jsem to rozklikl. Upřímně řečeno někdy je lepší být pomalejší k mluvení resp ke psaní. Tento článek to jenom potvrzuje. Mimochodem nejít na pohřeb kamarádky jenom kvůli tomu, že tam potkám někoho koho nemusím, je pro mne nepochopitelné...

13 1
možnosti
Foto

Patrně nemáte nikoho, koho byste "fakt nemusel". Což Vám přeji.

Netušíte, jak těžké může být se s někým takovým potkat, ausgerechnet při příležitosti velmi smutné události.

0 8
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik