Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Já jsem ta prsenka, o níž se autorka zmiňuje, jsem na dobrovolné brigádě u Bertíka u pokladny. Ta babka, jejíž podoba s mi, pochopitelně, vryla do paměti (pro příště!) evidentně s přehledem hřešila na svůj věk a soucit. A taky jí to vyšlo! Byť jsem ji všemožně přesvědčovala, že platba kartou neproběhla (vidím to na obrazovce), hádala se jak zjednaná, že ano a argumentovala tím, že na displej strojku nevidí! Inu našla se v bobtnající frontě dobrá duše, která chtěla stařence pomoci, já byla pochopitelně za bezcitnou semetriku. Trvala jsem na tom, že paní musí zaplatit v hotovosti. Pravila, že mi dá maximálně padesát korun, přičemž nákup měla za 127 Kč. Tak jsem jí řekla, ať jde s klidem domů, že si to manko večer zaplatím, než abych se s ní na stará kolena (její i mé) hádala. Už docela odhadnu, kdy starší osoba na pokladně zazmatkuje, nemá dost peněz, stornuje se jí část nákupu a vše se v klidu vyřeší. Jenže tato paní to měla vymakané, to mi nikdo nevymluví, vyzrála na mě. Ostatně její "platební" kartu jsem úplně dobře neviděla, možná to byla karta zdravotního pojištěnce.

0 0
možnosti
Foto

Jo - i důchodci kradou. Zloději jsou zatracení zmetci bez ohledu na věk a společenské zřízení. (Nějaký sociolog by měl vyzkoumat, jak moc se na tom podílí konkrétní ekonomická situace.)

A vždycky se najde někdo, kdo na ně doplatí, byť by

(jako druhdy Kajínek - hele viděla a slyšela jsem jen ten kousek, leč málem mě kleplo, když řekl: okrádal jsem komunisty; co mu ještě dát metál za 3. odboj!!?!)

si zloději mysleli, že ne.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS