Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P20e55t83r 57L14a53n35g78e22r

13. 12. 2017 18:11

za mne Topolánek, u ostatních se obávám, že by byli pouhými kladeči věnců, v druhém kole uvidíme

0 0
možnosti

Dobry den pani Aleno. Vyplnil jsem kviz na Aktualne. cz ktereho bych si vybral kandidata.Vyslo mi, ze svych nazorech se nejvice shoduji s Markem Hirslem. Co si myslite o nem pani Aleno?

0 0
možnosti

Vyšlo mi to samé, ale zatím ještě nevím. Na radu přátel jsem koukla na youtube na včerejšího Horáčka u Soukupa na Barrandově a musím říct, že na mě Michal Horáček udělal velký dojem tím, jak Soukupa roznesl na kopytech.

A to není jediné, čím u mě MH boduje, pamatuji si ho z 80. let z Mladého světa i z jeho politického angažmá v roce 1989.

0 0
možnosti

Pokud vám nevyhovuje pan Drahoš, zkuste Pavla Fischera. Zná jazyky, má zkušenosti z diplomacie (byl velvyslancem), pracoval i dost dlouho na Hradě v různých funkcích, ideální věk 52 let, je z nekomunistické rodiny, vypadá dobře.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pavel_Fischer

1 0
možnosti
Foto

Díky. Konečně rada, která stojí za to.

0 0
možnosti

Tak máte to těžký hledat mezi nimi nějakého kandida. A snad ten nový préza nebude mít nějakou brécu.

0 0
možnosti
Foto

Co teprvá bércák, že? (Omlouvám se, ale tohle fakt není odpověď, kterou jsem chtěla...sarkasmus, prosím, na jindy.)

0 0
možnosti

Zkuste hledat mezi kandidáty na prezidenta.

Zemana nedoporučuji.

1 0
možnosti
Foto

Zemana jsem vyloučila, to je z výše uvedeného jasné. Mezi kandidáty hledám - ba i přes nějaké ty ankety , leč nenacházím. Proto jsem zkusila i tenhle blog. Taky jste nepomohl.

0 0
možnosti

Ten, kdo by odpovídal vašim představám mezi kandidáty bohužel není. A tak budete muset slevit ze svých požadavků a volit to co se nabízí. Já osobně bych volil Kulhánka, je to byznysmen a osvědčil se v našem největším podniku ve Škodovce jako manager,ale nikdo ho nezná a tak dle mých úvah je to Zeman,nebo Drahoš.

1 0
možnosti
Foto

To jste mi, nezlobte se, moc nepomohl. Takže za "bernou minci" od Vás beru Kulhánka a kouknu, vo co gou.

0 0
možnosti
Foto

Promiňte, ale když jsem četl "prézu", tak mi automaticky probleskly výrazy jako manža, mimísek a pod. a schopnost komunikace zmizela. Omlouvám se.

0 0
možnosti

Je to opravdu tajenka, ale jediný který na to má je bývalý premiér vlády. Ostatní, ať mi prominou, přes veškerý jejich intelekt či morální předpoklady nemohou tuto funkci zvládnout.

2 0
možnosti
Foto

No jenže i ten Topolánek má svá negativa ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik