Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také jsem bojovala o granule pro zvířata skoro měsíc... a to vše kvůli těm šťastným a veselým. Klidné dny, pokud to jde.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, mám rozdejcháno.:-) Holt pro 2čata nebude žádné překvápko.:-(

Tobě i celé rodině také pohodu a zdraví.

0 0
možnosti
Foto

R^ Přeji klidné a vyrovnané sváteční dny. A nečilte se. Řekněte si (parafráze na Miloše Kopeckého): Kdyby blbost kvetla, tak celá logistika Lídlu i s PPL poletuje jako vrána na nebesích. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přání - a nápodobně. Čílím se jen lehce, v rámci svých prášků na vysoký tlak.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dtak šťastné a veselé a hlavně dobré nervy

0 0
možnosti
Foto

Díky, Vám také. I ty nervy, neb ty se hodí vždycky.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik