Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hm, a taky umělcí z Prahy!

0 0
možnosti

J60a87r16a 31R75a85n12k

4. 1. 2018 21:27

Stolicnaja = tady jenom vodka.;-)

0 0
možnosti

J36a97n 69R40á11ž

4. 1. 2018 19:41

To dělení na inteligentní Pražáky a burany z venkova, což je vše dál jak 20km od hranic Prahy, které slyšíme od pražských elitářů, je důvodem pro to, že cokoliv přijde z Prahy, působí na nás venkovské burany jako červený hadr na býka. A pak se diví, že Zeman je favoritem voleb, i když většině občanům leze na nervy.

2 0
možnosti

Podle Pražáků žijeme my, na východ od Běchovic, v jeskyních a na stromech.

Já bych s nimi neměnil.

0 0
možnosti

Podle mě osobně například? Kde jsem kdy něco takového řekl? A mimochodem, kde to o těch stromech řekl vůbec kdokoli?

0 0
možnosti

Náhodou jsem Kamberského zachytil, víte, když je někdo prominentní novinář, a bere 50 000 a víc, zdají se mu všechny problémy bezvýznamné, je to otázka sebevědomí. A on ho kupodivu má.

1 0
možnosti

S tím nehnete, na verbální útoky jsem zvyklá jako rodilec,ale nyní vesničan, horší je když Vám,kvůli pražské značce ojedou auto, to skutečně za mé rodiště nemohlo:-P

0 0
možnosti

J75a33n 47R64á31ž

4. 1. 2018 19:45

Proto mají Moraváci na lízingovaném autě s pražskou značkou nálepku " Nejsu z Prahy"!

Za to dělení Praha a zbytek státu, burani z venkova nemohou!

0 0
možnosti

Co je na výrazu periferie hanlivého? Podle slovníku spisovné češtiny se pod tímto pojmem rozumí okrajová část města, předměstí, opak centra, nebo okrajová, vedlejší část nějaké oblasti např. kultury, sportu, společenského dění atp.

Jinými slovy: co není v centru, je zkrátka na okraji :-)

3 1
možnosti

Leono, mně se okraj náhodou líbí... není tak profláknutý...:-)

0 0
možnosti

Bydlím v periferii, jsem vidlák a pouze se bavím moudrostí pražských intelektuálů.

5 0
možnosti

Za mých mladých let, ještě v redakci MS, jsem vstoupila do osobního oddělení (či jak se to jmenovalo) a tam byly složky: Praha a venkov (venkov bylo Brno, Ostrava atd). Smála jsem se tomu, ale věřím, že lidi to na....:-)

3 0
možnosti

Praha a krajánci...tím bylo myšleno.

1 0
možnosti

Jsou jistí lidé, a jsou i stejné nebo podobné fyziognomie, kteří se cítí být povoláni vykládat a komentovat prakticky vše. Mají pro to ne talent, ale chucpe.

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik