Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když pro. žur. napíše "dizident", tak je to fakt síla. ;-(

0 0
možnosti
Foto

Protože v r. 1995 se dovolilo v přejatých výrazech cizích slov kdeco...;-)

0 0
možnosti

J55a43r30a 51R86a95n60k

14. 2. 2018 21:43

SkodaRv

Vite vubec, ze ve vetsine zapadnich zemi se ani ten Vas maly titul nikde neudava,

0 0
možnosti
Foto

Však já jsem ten "titul" nikdy ani nechtěla. (Ostatně žádný nemám.) Ale vyšší důchod, skrzevá to "utrpení" by se hodil.;-)

0 0
možnosti
Foto

J13a52k50u50b 88R50o22t92h

14. 2. 2018 16:42

Normální komunistka, no... Ženská, která nemá kinderstube a slovo sebereflexe je pro ni cizí pojem. Stejně jako stud.:-/

2 0
možnosti

Studoval jsem v době, kdy nejoblíbenějším turistickým pochodem bylo - Napříč Angolou a snažil jsem se o účes Angely .Davisové. Pocházím z poctivé pravicové rodiny, tak jsem se snažil s režimem sblížit. Patřilo k dobrým mravům neprospívat z ruštiny. Až do začalo být vážné - Byl jsem v Brně vyslán naproti nádraží do Ruské knihy. Donést Čapajeva a cosi veřejně přečíst v originále. Objevil se jakýsi kurz - tak jsem se zúčastnil, výsledkem byla brožura. U písemných zkoušek - hle, rusky vypsané odpovědi ! Velepečlivě jsem se to snažil azbukou pouze přepsat - skoro nemožné ! Komise, se mne zželela - Byl jsem v ruské knize a účastnil se kurzu ! Myslím - tedy jsem - Znárodněný dědek potvrdil, že vše práchnivějící kráčí zleva !:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak jo. Zcela jsem nepochopila, takže dotaz: jdeme do toho odškodnění v rámci 3. odboje spolu ? (Jistěže každý z jiného důvodu, ale kdyby nám přidali na důchodu?...)

0 0
možnosti
Foto

J25a13k29u50b 72R69o82t34h

14. 2. 2018 13:31

Vy byste si ovšem 3. odboj vůbec neměla brát do vašich komunistických úst. Fujtajksl. ;-€Rv

3 2
možnosti
Foto

Jako proč? Že jsem vystudovala v 70. letech, nebo že jsem furt levicově orientovaná?

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS