Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stát o nás sice všechno ví a všechno je si schopen zjistit, ale přece jenom si potřebuje svou znalost ověřit také jiným způsobem. A údaj, kolik obyvatel v Česku se hlásí k národnosti Jedy, nelze jinak zjistit. Neplést s novičokem, sice se nevyrábí, ale získává toliko mikrolaboratorní syntézou.

Dělám si legraci, ale sčítání lidu probíhá u nás dle příslušných mezinárodních dohod od 19. století více či méně stejným způsobem, takže jeho cena spočívá v získání mezinárodně srovnatelných statistických dat v dlouhodobé řadě, např. o tom, jak se vyvíjí struktura obyvatelstva i bytového vybavení.

1 1
možnosti
Foto

Právě proto bych za ty prachy čekala kvalitní dotazník. I na vybavení. Včetně třeba změn bydliště a zaměstnání v posledních 10 letech (což není ani tak o fluktuaci, jako o "bankrotech"), atd. atd.

Jinak to bude spíš připomínat vtip o Brežněvovi z 80. let, když navštívil venkov a stařenky před zemljankou se ptal, jak se má:

A ledničku máš, stařenko?

- To víš, panáčku, že mám.

A televizi taky?

- Jasně, panáčku.

A víš, kdo já jsem?

- To víš, že ano. Ty jsi americkej špión. Kdybys byl náš, tak víš, že mám prd.;-D

6 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik