Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P. S. Ve finále to dopadlo dost jinak, než jsem si představovala - zkrátka mám jiný grafický vkus než někteří jiní.;-)

0 0
možnosti
Foto

Všem, kteří jste mi dali karmu, děkuji. Speciálně u tohoto příspěvku si jí velmi vážím.

(Zřejmě nejsem jedna z mála, jimž je jasné, že v komunální politice nejde o ideologii, ale o pracovitost...):-)

0 0
možnosti
SS

No a ?

Pochopil nekdo, jaky smysl ma tento clanek ?

2 0
možnosti
Foto

Chvíli jsem čekala, jestli Vás někdo "podpoří". Ale evidentně mnozí čtenáři pochopili, že:

to je o tom, že na rozdíl od vysokých politiků, ti místní jsou schopni a nejen sobě v rámci koalice vyjít vstříc;

že kamarádství naštěstí pořád ještě existuje;

a že přes hlášku "ani kuře zadarmo nehrabe" - tak je spousta jedinců, kteří nejsou z " Vodňan".

Tak už jste pochopila?;-)

0 0
možnosti
Foto

Já dělám pro Apače, ale za každý kouřový signál si účtuju dvě buvolí kůže... :-)

2 0
možnosti
Foto

Neříkejte, že to je ve smyslu: ani (vodňanský) kuře zadarmo nehrabe...;-);-)

0 0
možnosti
Foto

J68a39n45a 17M29a28j33o16v23á

15. 6. 2018 18:29

Podivným způsobem splácíte "sociální dluh"... jaký má smysl o tom psát? To se "vyviňujete" za kandidatury za "komanče"?

2 0
možnosti
Foto

Nesplácím a už vůbec ne sociální dluh. Slyšela jste někdy o kamarádství? A mně se ho v roce 2004 dostalo v plné míře a shodou okolností od někoho z KSČM. Nikdo ze známých z pravé strany politického spektra - a nebojte, také jich pár mám - se vůbec nesnažil ani zeptat.

A právě tohle na místní úrovni není o politice - je to o lidech. Víte, jací jsou a proto je volíte - a je Vám šumafuk, za kterou stranu tak činí. Já tak v pohodě učiním za KSČM. Tu litvínovskou. :-)

0 0
možnosti
TK

Přijde mi, jako že se omlouváte - vymlouváte. Snad by bylo lepší nic.

1 0
možnosti
Foto

Ne ne. Neomlouvám, nevymlouvám. Jen říkám, že na místní úrovni je to mnohem víc o lidech než o politice jako takové.

1 0
možnosti
PB

P76e51t36r 26B42u68r58i47a46n

15. 6. 2018 15:59

Komunistická ideologie je svinstvo, které má na kontě přes 100 milionů mrtvých. Jakkoliv se k ní, anebo jejím pohrobkům byť i sekundárně hlásit, je dost otřesný způsob zneuctění sama sebe.

3 0
možnosti
Foto

... no tak to doufám, že nejste římskokatolický křesťan...

0 2
možnosti
AR

Sice pomalu, ale v každých komunálních volbách po roku ́98 ubývá vždy několik vesnic, kde KSČM kandiduje. A ve městech volební výsledky také nemají takové, jaké měli ještě např. před 15. roky. Litvínov rovněž není výjimkou.!!

0 0
možnosti
Foto

Ale jistěže. Já už jsem letos - je mi 63 let - nechtěla kandidovat ani omylem. No - nejsou lidi. Vemte si, co bylo za kandidáty na prézu - a že se vybírat dalo z miliónů... Natož pak v komunálních volbách...;-):-);-D

1 1
možnosti
Foto

Komanči nemají peníze na plakáty pro podzimní volby? Kamarádce, která Vám pomohla, byste komouše měla spíše rozmluvit a ne ji v tom ještě podporovat. Nebo jí je jedno za koho kandiduje, hlavně když se tam dostane? Někteří lidé opravdu v sobě nemají ani špetku sebeúcty. :-/

1 1
možnosti
Foto

Je fakt, že kdybyste mi Vy, která odsuzujete na první dobrou, vozila dítě do školy ( a propos - vozila byste?), tak bych Vás nejspíš nepodpořila ani tím zadara focením.

0 1
možnosti
DR

Není důvod přece toto kritizovat. Máme demokratické volby /aspoň myslím/ tak je čistě a jedině Vaše soukromá věc jestli hodíte hlas KSČM,Svazu včelařů nebo třeba Realistům.

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik