Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..."NECHTE NA POKOJI"... V jeho letech jsem zpíval stejně jako on (v kantiléně možná lépe), fotbal jsem hrál stejně jako on, na záchod chodím stejně jako on, jen jsem nabyl v určitý čas na tom správném místě jako on. "Proslavil se" a vnikl do povědomí lidí především hitem s lidovým textem ..." zas 4 roky v ....li ", no tedy nic moc.

Výhodu má, že jeho veřejný projev minimálně bulvár zaznamená, ale jako neodborník na politiku máme stejný hlas občana; tedy názor. A proto s veškerou vážností mohu říci , že ten jeho stojí za starou bačkoru!!!

0 0
možnosti
Foto

No vidíte - a kdyby ho nechali na pokoji - tak víceméně nikdo neví, co na dané téma prohlásil. Navíc si tím asi chlapec tzv. nasral do bot, protože teď kdekdo bude sledovat, jestli opravdu drží slovo. (Viz zdejší příspěvky na vystoupení v Rožmberku a sponzorující firmy.)

A k té písničce - je jeho jediná, která se mi líbí ( a nic nemění na tom, že v komunálních volbách volím kandidáty KSČM:-P), navíc jediná, kterou poznám. Přestože jsem prý párkrát od něho slyšela i jiné písničky...

0 0
možnosti

Celebrita ??? Co to je ??? Někdo lepší člověk ???

2 0
možnosti
Foto

Jedna z možností výkladu slova celebrita je: oslavovaná osobnost.

Obvykle se ovšem míní vážená, proslulá osobnost - což je ostatně důvod, proč jsem toto slovo dala ve shora uvedeném článku do uvozovek.:-)

0 0
možnosti

J26a13n 22R62á41ž

6. 8. 2018 17:35

Pro mne za mne, může si může Klus s kamarády bojkotovat třeba McDonalds nebo nekupovat masné výrobky v Lídlu a divím se, že se medializovaným slovním úletem, kterým se chtěli jen sezónně zviditelnit, někdo zabývá.

1 0
možnosti
Foto

Však říkám - nechte ho na pokoji...;-)

0 0
možnosti

Vidím jistý rozdíl mezi vkusem a hulvátstvím.

2 0
možnosti

názor ano , ale jestli něco řeknu tak si za tím stojím a ne , že do týdne to poruším ! tuto sobotu festival v Rožmberku vystoupení m. j. Klus,macháček a j. mimo jiné sponzor fi Hamé (holding Agrofert)

3 0
možnosti

J42a19n 53R68á64ž

6. 8. 2018 17:40

Podle webových stránek Hamé Group, je tato firma součástí norského holdingu ORKLA, nikoliv tedy Agrofertu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik