Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P20e23t85r 52S26k53á73c92e66l

12. 9. 2018 21:50

Zdraví je dar, který si musíme zasloužit a někdy i vybojovat. Jak?

Protože nemoc je zlo, stačí zvolit správnou cestu dobra. Dovzdělat se. Možností je přehršel...http://www.martafouckova.cz/

https://www.bruno-groening.org/ nebo http://www.mojemedunka.cz/default.aspx

Stačí si vybrat a pracovat na sobě. V tomto děkuji za rok 1990, kdy si každý může určit, jakým směrem se vydá. Průšvihy v hospodaření státu je o něčem jiném.

Přeji každému, aby volil správně.

"Náš život je takový, jakým ho učiní naše myšlenky." >Marcus Aurelius.

0 0
možnosti

P55e45t15r 57S19k49á38c37e86l

12. 9. 2018 21:51

Jo a pro věřící platí např. tohle:

"Nepotkala vás zkouška nad lidské síly. Bůh je věrný: nedopustí, abyste byli podrobeni zkoušce, kterou byste nemohli vydržet, nýbrž se zkouškou vám připraví i východisko a dá vám sílu, abyste mohli obstát." » Korintským 10:13

0 0
možnosti

Ali, jste prostě úžasný. Všechny Křehotovic holky. A Ty, jako "matka rodu", máš můj neskonalý obdiv!V

1 0
možnosti
Foto

Díky, Madlenko.

Já Tě obdivuju taky - se svou zdravotní situací to taky nemáš snadný...:-)

2 0
možnosti

Ali, čím víc Tebe a holky poznávám, tím víc vás všechny obdivuji. Ale ty to víš...

2 0
možnosti
Foto

No, je to oboustranné (teda Ty a já).

Koukej dobře vychovat to štěně australského vlčáka - nebo co to máš.:-)

3 0
možnosti
Foto

Za to srdíčko Vám děkuji. Ninuška není na netu, takže od ní se teprvá dovím...;-)

1 0
možnosti

karma

silu a kdyz to pujde, tak i nejakej ten humor preju!

6 0
možnosti
Foto

Díky. Děláme všechny, co umíme. Humor k tomu patří!

3 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik