Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GK

To nesmite letat s hladoletem, Jsou spolecnosti kde je cena sice na pohled o treba 50-100 Eur vyssi ale kdyz pak u tech takzvane levnych pripoctete zavzadlo, jidlo, etc. tak jste na tech samych penezich.

0 0
možnosti
Foto

No jo - jenže já vlastně nevím, s čím letím. A myslím, že před dvěma lety jsem na Kypr taky letěla " s hladoletem" - přesto bylo jídlo i studené pití. Viz ta slova posádky, o nichž se zmiňuji.

Proto si myslím, že by ve smlouvě cestovky mělo být uvedeno i to - najíst ani napít Vám nedáme, starejte se.:-)

0 0
možnosti
Foto

jo to bejvávaly časy, teplé jídlo a lahvička vína k tomu třeba i jen do Itálie

ačkoliv na delší vzdálenosti to platí i dnes ale ta Itálie...maximálně nějako křupku dají

0 0
možnosti
Foto

Je to prosté. Svět se mění a my se musíme přizpůsobit. Občas se nám zdá, že je to změna k horšímu - ale stejně se musíme přizpůsobit. --- Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že v letadle "je žízeň a hlad". Platí-li, že do x km/hod bez jídla a pití na palubě (v ceně letenky), musím si pořídit jídlo a pití na letišti (do "zapečetěného" sáčku). Toť vše.

0 0
možnosti
Foto

za málo peněz, málo muziky

0 0
možnosti
VH

No jo. Ale Smartwings jsou "nízkonákladové" aerolinky. A ty jsou nízkonákladová mj. i proto, že občerstvení zdarma nedávají. Jak ví nejen cestovatelé pravidelní, ale i ti občasní, ba i většina necestovatelů (alespoň leteckých).

0 0
možnosti
AN

A chudák naše holka, ona tam dělá letušku. Proto je tak hubená..:-)

0 0
možnosti
Foto

No pojala jsem to od Vás jako jízlivost, ale ty cestičky na palubě letadla jsou fakt jen pro štíhlý holky a navíc mrštný...;-D;-):-)

0 0
možnosti
VV

Priste si radeji za let priplatte a lette s Alitalia, Lufthansa, nebo nejakou jinou spolecnosti. Kdyz letite za par korun, tak se nedivte ze letite s

2 0
možnosti
Foto

Letěla jsem s Čedokem, neb celá dovča all in byla od něho. A jestli bych si měla "připlatit" (jak mi nějak nelogicky nabízíte), tak si jistěže mohu koupit i tu stovkovou bagetu...;-)

1 0
možnosti
MJ

Kdybys věděla, mohla jsem Ti napéct ty buchty...:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdybych věděla, nemusela jsem ráno v 10 hodin v hotelu sežrat jeden z přesolených řízků Svátkový - ale neboj, ani Tvé buchty bych nechtěla, já na sladké moc nejsem...;-):-)

1 0
možnosti
VE

Bageta za stovku je moc? Já si dala v Alpách na horské chatě pivko za 4,4Eur, to nejlevnější. Když se přepočte cena letenky na plat, když jste létala za mlada a dnes i s bagetou vzhledem k platům, co vyjde levnější?

1 0
možnosti
Foto

To nechtějte vědět. Vzhledem k otázkám, které jste nakladla, by Vás odpovědi odrovnaly.;-)

0 0
možnosti
JS

To že se nepodává jídlo na letech tuším do 5 hodin se ví už docela dlouho a pokud tedy někdo umírá hlady a žízní, tak si může obojí v letadle koupit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik