Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Mezi limitem denního výběru z bankomatu na Kypru a výší měsíčního důchodu jedince v ČR není souvislost. Měl-li kyperský občan v bance, dejme tomu, úspory ve výši 20 000 euro, nemohl si rázem vybrat vše (jak by si jistě v období bankrotu přál), ale denně jen 300 euro. Banky se tím snažily zachovat relativní úroveň vkladů nad povinnou jistinu. Občanovi tak nezbylo než chodit k bankomatu každý den bez ohledu na jeho měsíční příjem (mzda, plat, důchod, renta, ap.), případně i byl-li by bez příjmu.

– 300 eur není můj měsíční důchod, a u nich to je maximum denního výběru?!!!

Zdroj: https://krehotova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=685811

0 0
možnosti
Foto

No tak jinak: když je z pohledu ČT největší problém tzv. státního bankrotu na Kypru výběr peněz ze soukromé banky, tak asi problém nebude v úsporách, ať už jich tam Kypřan měl, kolik libo. A tedy tohle NENÍ informace, která objasňuje "státní " bankrot.

0 0
možnosti
JJ

J76i89ř27í 52J87a60n96d80a

2. 11. 2018 15:17

Vy jste nezmotala hrušky s jablky, ale jablka, lokomotivy a obilí.

2 0
možnosti
Foto

Tím jste mi ovšem problém nevysvětlil...

1 0
možnosti
KT

Vaše představy jsou skutečně naivní. Nemyslím bankrot státní, ale firemní.

Zřejmě máte dost jednoduché myšlení.

1 0
možnosti
Foto

Ekonomicky určitě - jsem na úrovni účetní evidence. Přesto jste mi evidentně nepomohla; jistě - není důvod, proč byste měla.

0 0
možnosti
JH

J33a49n 82H80y30n81e12k

2. 11. 2018 11:22

Máte pravdu. Ono to zpravodajství naší ČT je někdy na hlavu. Pak se diví, že jim lidé nevěří.

Jinak moje heslo je, že si koupím jen to na co mám. Frontální útok na občana ze strany poskytovatelů úvěrů je až neskutečný. Na druhé straně se mluví o zadluženosti a následně oddlužení někoho na úkor druhého. Kdyby existovala pravidla poskytování úvěru z hlediska schopnosti splácet, pak by nebyl problém. Ale tato nesmyslná konzumní společnost sama sebe řítí do záhuby.

1 0
možnosti
Foto

Já fakt ČT v podstatě nemusím, je příliš selektivní; rozhodně příliš na to, že je placená veřejnoprávní.

A taková ta oddlužení - souhlasím s Vámi: nikdy jsem nedělala a nedělám dluhy( a že peněz mám spíš míň než dostatečně) a za jiného je mám zplácet?:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik