Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná by to chtělo najít si "vedoucí zájezdu", která veškeré administrativní záležitosti hbitě zařídí. A nechrápe, pokud cestuje spolu.

0 0
možnosti
Foto

Spíš to chce ajťáka, kterej odhalí problém.:-P

0 0
možnosti

Teď už vím, proč mám tak malou sledovanost mých blogů. :-( Nepíši o politice, ekonomice, problémech, o ničem, ani nemám lákavé nebo zavádějící názvy blogů. Vůbec mi ale nevadí, že nás je tak málo. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tento článek rozhodně nemá zavádějící název; není o politice, ekonomice - ale inu ano, je o mém problému...;-)

0 0
možnosti

Vzpominam na Fischer Reisen. Jedna z nejlepe hodnocenych cestovnic kanzelari. Co se to s ni jen v CR deje?

1 0
možnosti
Foto

Já s CK Fischer problém nemám. Pravý opak je pravdou. V rámci "first minute" jsem si vybral konkrétní hotel dle vlastního výběru a vše jsem vyřídil mailem s konkrétní osobou jejíž jméno tady uvádět nebudu. Byla velmi vstřícná a vše včetně zaplacení zálohy proběhlo naprosto bez problémů...

1 0
možnosti
Foto

Mne to právě taky překvapilo. V podstatě žádný problém (teda až s tím někým na chatu dnes), jen problém s mejlem - resp. u nich padal do spamu.

A doufám, že jsme to vyřešily (my děvenky) i po telefonu. Aspoň mi to holky slíbily...:-)

0 0
možnosti
Foto

No, pokud v krámě mají u zboží nižší cenu, než vám naúčtují u pokladny, tak to je váš problém, protože, pokud si toho všimnete, musíte to řešit, a pokud si toho nevšimnete, jste ošizená.

2 1
možnosti
Foto

No vidíte a já si myslím, že to takhle není. Viz Vaše "pokud v krámě mají u zboží nižší cenu, než vám naúčtují u pokladny, tak to je váš problém" - podle mne to je špatně, a je to problém vedoucího prodejny. A neměli bychom si takovéto zacházení nechat líbit.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS