Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem důchodkyně a smrdím korunou. Je to blbě?

0 0
možnosti
Foto

Jestli tím neobtěžuješ okolí, tak ne. ;-)

0 0
možnosti

D71a54v67i98d 58H72o71r47á40k

12. 1. 2019 11:43

Nevím?

Ale jedno vím jistě a funguje celkem spolehlivě. Vzhledem k neustále se zvyšujícím cenám a to i vodného-štočného jsme po úvaze a propočtech zavedli předloni starou tradici a mám koupací den vždy v pátek, kdy se prvé okoupou děcka, poté starká a nakonec já. Vodu pak necháváme ve vani, a během týdne ji užíváme jako užitkovou na mytí podlah, schodů, zalévání toalety a pod.

A věřte, že je to znatelná úspora v rodinném rozpočtu. Ale nejen to.

Ze své zkušenosti potvrzuji, že mám jistotu, když v pondělí, nejdéle v úterý ráno i když nastoupím do přeplněného prostředku MHD, vím že vždy budu mít kolem sebe dostatek volného prostoru, a nikdo z ostatních cestujících se na mě tzv. "nelepí" a nemačká se mi na záda.

2 0
možnosti

Myslíte,že smrdí jenom důchdci?

0 0
možnosti
Foto

Ani omylem. Ba - u nich to sice netoleruji, zato dokážu pochopit. I u bezďáků. Ale příjemné to není a stejně tak nechci dopadnout.;-)

0 0
možnosti
Foto

Proč se k tomu přiznáváte? :-P

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS