Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To máte z toho, že nejste v KSČ(M), protože: "...mladý je každý komunista...!";-D

R^

1 0
možnosti
Foto

No nechte bejt - když se na mne někdy snese otázka Kdo je?, zpěvně odpovídám "To jsem já, svoboda mladá...";-D

1 0
možnosti
MK

Mně v r. 2016 po taky 10 letech odmítli tetanovku. Taky prý až po 15 letech. Tak jsem se ozvala, že ji chci. To bylo řečí - jestli dělám na zahradě, jestli se hrabu v hlíně...jo hrabu.

Chápu, že nynější vakcinace můžou mít delší ochranu, ale myslím,že ta, co jsem dostala v roce 2006 ji nemá. Prostě ušetřit za každou cenu. Jo, a taky jsem stará.

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, teď budete v poho. Bude to pro staré (věkové rozpětí netuším) každých 10 let.

Teda než to za pár let zase nezmění, že...;-)

0 0
možnosti
VF

Také jsem stará a také jsem ráda. Každé dva roky musím na prohlídku, jestli mohu jezdit autem (jdu 6.5.). Jen pro recept nemusím, paní doktorka mně e-recept pošle na mobil. I tu tetanovku mám nalepenou na zdravotní kartě. Ó, my se máme. Našim lékařkám velký dík! Jen ať tu ještě ve zdraví nějaký čas vydržíme.:-)

3 0
možnosti
Foto

Copak my, hlavně naše obvoďačky! Ta moje je stejně stará jako já a furt chce do důchodu... (furt jí totiž něco "irituje" - a není to zrovna sledování "akce tetanovka").

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik