Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně stačí jedna rada: Emiráty ne. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Sice nevím, kolikrát jste tam byl, že to na první dobrou zavrhujete, ale u Vás by mě zajímalo, jak se Vám líbil seriál "Most!" ...

0 0
možnosti

I25v29o 68B14o90u36š42e

1. 6. 2019 10:08

Letět někam daleko k bazénu........ to jsem nikdy nepochopil.

3 0
možnosti
Foto

Já Vás chápu - ale my jsme s kámoškou letěly do tepla. Byly jsme tam v první půlce května, kdy tady bylo do 18 °C, tam bylo ve stínu 35 °C; a k tomu voda - buď ten bazén, nebo moře. Na stará kolena je teplo fakt bezva...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik