Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

To chtělo kýbl vody. Funguje to na nevychované psy, patrně by to zabralo i na nevychovaného vandalkého zmetka.

5 0
možnosti
KL

Vy musíte být velmi oblíbená... Vandalský zmetek? Ten kluk utrhl kytku pro svou holku. Jasně,nemá se to, ale vždyť ty kytky kvetou pro radost, tak ta se aktualne přesunula jinam. A šetřete vodou, víte,bze ji je málo.

0 1
možnosti
Foto

Asi bych z toho nedělala vědu. Zeptala bych se ho, jestli je ta kytka pro maminku, nebo pro milou...VA chlapec by mi možná ještě poděkoval. V jeho věku jsme nebyli lepší.. Horší by bylo, kdyby ty kytky kradl z hrobů na hřbitově... To bych se fakt naštvala. :-(

1 0
možnosti
IK

Jestli by se obtěžoval reagovat, tak by se určitě nejvýš zeptal, co je vám do toho (a patrně by vám nevykal).

1 0
možnosti
Foto

Kluk je zamilován, trhá kytku pro svou vyvolenou a vy na něj nadávkou. Vzpomeňte na chvíle mládí a zjihnete.

4 0
možnosti
Foto

Však jo - původně jsem nabízela nůžky...

Pár takhle nevycválených zamilovaných a máme široko daleko po kytkách.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik