Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My už na takové výzvy vůbec nereagujeme, i když nás k tomu (asi upřímně) nabádá i naše veřejnoprávní televize. . Máme zkušenosti, že v tom jejich "radostném" sdělení o výhodnosti akce se zpravidla skrývá nějaká kulišárna. A nakonec zjistíme, že nás zase "dostali" - a není úniku... Az předpokládané výhody se stane nevýhoda. Díky, nevážená energetické instituce, za ty "dary"... :-(Rv

1 0
možnosti
Foto

Já si taky myslím, že kdekterý dodavatel energií má v podstatě stejné ceny, tedy že nula od nuly pojde... Hodlala jsm tudíž dát na jejich slušné chování a raději nic, konzervativně, neměnit. Jinými slvy - jak jsem stará, tak jsem naivní.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik