Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je dobře že paní Gottová je soudná žena, na rozdíl od vás a se státním pohřbem pravděpodobně nesouhlasila. Něco jiného je pohřeb se státními poctami, který již v minulosti mělo několik významných lidí a ten si jistě KG zaslouží

2 0
možnosti

Hezky jste to napsala.R^. Gotta jsem začala mít ráda, nebo ho sledovat tak po jeho čtyřicítce když z něho začal být opravdu pěkný chlap. Ale zase nějaká velká fanynka jsem vyloženě nebyla...ale po včerejších vzpomínkách v tv jsem si uvědomila co pro národ znamenal. A ty kecy že si politici honí body...to se neda číst ...vždyť si ho vážili i oni, taky to jsou lidi kteří jeho hudbu rádi poslouchají.. A časem se ukáže jak nám bude chybět. Ten pohřeb s poctama bych mu přála a podle toho co řekla dokumentaristka O. Špátová která s ním poslední rok natáčela by určitě nebyl proti poslednímu rozloučení v Chrámu sv.Vita .

2 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik