Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

Tady je kanadsky Silvester pro 2019: Royal Canadian Air Farce...bohuzel posledni po vice nez 40 letech:

https://gem.cbc.ca/media/air-farce-new-years-eve-2019/season-1/episode-1/38e815a-0121c1f1484

0 0
možnosti
BV

Mně docela pobavil jedině anglický komik Frinton ve "Večeři pro jednoho" na ČT Art po půlnoci,

Jinak by mne zajímalo, kdo asi mohl sledovat na Silvestra Fokus Moravce?

0 0
možnosti
Foto

Teda záblesk té Večeře pro jednoho jsem po půlnoci taky zahlédla, ovšem na ZDF jsem to viděla před hafo lety...

A Fokus v posledním dne roku mohla sledovat leda tak Gréta?

0 0
možnosti
DR

Pak snad leda tradiční silvestrovské koncerty různých skupin na 3SAT anebo už tradiční Das Kultnacht po jedné ráno na ZDF.

0 0
možnosti
Foto

Já právě jsem na písničky do půlnoci...;-)

0 0
možnosti
AN

A22l66e98š 82N48o87v29á31k

1. 1. 2020 13:42

André Rieu včera večer ve vánočním koncertě na tv Barrandov.

3 0
možnosti
DR

Byl tradičně výborný,ale troufám si tvrdit, že ty jeho koncerty pod širým nebem přímo z Maastrichtu jsou už kvůli atmosféře lepší. R^

0 0
možnosti
MJ

Mně bylo úplně jedno, co tam je... potřebovala jsem jen kulisu, aby pes neslyšel petardy (stejně slyšel). A máš pravdu.

3 0
možnosti
MJ

No, za tech 7 miliard to bylo moc pekne.

0 1
možnosti
PK

No jo, je to tak, bude to asi již na nás..teda ta zábava..R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik