Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

poštačka vám doporučené zásilky a balíky atp.z bezpečnostních důvodů nevyda, musite si pro ne dojit na poštu. Na poště jsou lépe vybaveni, než poštačky v terenu

0 0
možnosti
Foto

No jo, ale naděje umírá poslední - co kdyby mi pošťačka před těmi pár dny ten dopis přinesla? Tak dám přednost čekat na ni, než si jít koupit rohlíky...;-D

0 0
možnosti
Foto

Otevírací době obchodů neříkám nic. Chodím nakupovat, když potřebuji, bez ohledu na čas a ne jak mně někdo stanoví.

1 0
možnosti
Foto

Jasně. Ale máte šanci být v obchodě bez toho, že by Vás jedinci s koronavirem (z něhož se pohodlně dostanou) nakazili...

0 0
možnosti
Foto

9 - 11 ? Kde to žijete? Tenhle čas zatím nebyl...:-);-);-D

0 0
možnosti

J86i14r91i 46B29o22r

25. 3. 2020 12:36

My už máme asi letní.Vždyť píšu že už jsem starej;-D

0 0
možnosti

J75i78r87i 52B34o61r

25. 3. 2020 12:14

Když to bylo od 9-11,řikal jsem si dobře, v klidu nakoupím.Když se změnilo na 7-9 a zdůvodnili to tím,že bude prodejna čistá, desinfikovaná a nepůjdeme po mladších, dobře,má to logiku. Ale čas od 8 00-10 00 už vůbec nechápu. Asi jsem starej.:-/

0 0
možnosti
Foto

I86v10a87n 83M63a30r54e45k

25. 3. 2020 11:22

Co říkají? Před chvílí jsem se vrátil z jednoho marketu, trochu jsem se tam bál, chyběla mi společnost, byl jsem tam totiž naprosto sám.. . . . . Ale venku už postávalo okolo 50 nedočkavých koupěchtivých občanů ;-(;-(;-(

0 0
možnosti
Foto

A koupěchtiví spoluobčané Vás nechtěli (případně) nakazit. A Vy, místo abyste byl rád, jste osaměle nespokojen...;-) Hele pohoda, klídek, tabáček - to zvládneme... i my 65+.:-)

0 0
možnosti

Nevím jak situace vyhlíží dnes, ale když vyšlo toto opatření hned prvý den v platnost tak mě donutila zvědavost, ale přiznám i trochu skutečnost, že tehdy byl v akci jistý snad dokonce mírně chmelový nápoj nejmenované značky za výhodnější akční cenu.

A tak abych měl potraviny, které jsem předtím hned při vyhlášení mimořádné situace v dostatečné zásobě nakoupil, čím zapít, tak jsem toho dne tehdy kolem 11-té hodiny vypravil na nákup a současně využil tohoto upřednostnění, když už jsem i já konečně dosáhl tohoto preferovaného věku.

A bylo skutečně překvapení, co jsem viděl a zažil. Pomalu jsem neměl šanci na parkovišti nalézt volné místo. Ale trpělivost se vyplatila a po několikátém objetí parkoviště jsem uviděl stařečka se Škodou Felicia nakládat zásoby z plného nákupního vozíku do zavazadlového prostoru. A tak jsem počkal, ač jsem si v tu chvíli nebyl jist zda se ještě nevrátí do prodejny, neboť v zavazadlovém prostoru mu zbývalo ještě trochu místa které by mohl využít, když už se rozhodl vypravit na tuto nákupní akci. Ale naštěstí nasedl a odejel a tak jsem mohl konečně zaparkovat.

A nic mi nebránilo a po chvíli čekání na nákupní vozík vjet do nákupních prostor.

A věřte, nevěřil bych kolik je v našem okresním městečku a okolí gerontů, neboť prodejna byla naplněna snad více než před vánočními svátky a dny volna. A přestože jely všechny pokladny, což zpravidla nebývá běžné, byly u všech nekonečné dlouhé fronty. V nich se děly věci o kterých jsem slyšel jen z doslechu a pokud bych je tady na vlastní oči neviděl, tak bych jim snad ani nevěřil. Staříci a stařenky s plnými vozíky v rámci pohybových možností "přebíhaly" mezi frontami, které se v tu chvíli rychleji pohybovaly a následně se zase vraceli na původní místa s tím, že se zde dožadovali zaujetí původního místa s nadějí, že získají o něco výhodnější pozici, než měli původně a přitom ve vzájemné komunikaci padala slova, že jsem se zastyděl za to, že jsem občas dával nás starší generaci za příklad slušnosti.

0 0
možnosti
Foto

Věřím Vám. A za ty staříky a stařenky (65 +) říkám: zhusta to špatně pochopili. Jako že mají jen ty 2 hoďky po ránu, aby si nakoupili.

Já to taky nechápu - přesněji chápu, že nakupovali, ale nechápu, jak ty "metráky" odváželi.:-/

Tady to naštěstí nebylo. My, důchodci, odneseme tak max. 5 kg. U mne to dnes bylo 2 l mléka, půlka chleba, 1 kg vepřové kýty v akci.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS