Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Právě mi řekl syn:

Šel jsem do obchodu pro maso. U chlaďáku byla velká fronta. Zvedl jsem telefon a zavolal manželce: "Musím s tou horečnou 39,5° opravdu stát v té frontě?" Okamžitě jsem byl na řadě. Ti lidé jsou dnes opravdu ohleduplní. :-)

0 0
možnosti
MB

;-D skvělý

Lidi noste na těch rouškách jmenovky. Teď nevím, kdo mě zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Já takhle zírám na oči a říkám si - znám ji, abych pozdravila? A jista si nejsem.;-)

0 0
možnosti
PD

tak ten Hanks je dobrej, když to takto poskládáte, ještě tam chybí Robert Langdom

0 0
možnosti
Foto

No to jsem psalo posledně - žádná pořádně propracovaná konspirační teorie... A kromě Toma Hankse chybí u Bruce Willis, ten taky umí zachránit kdeco.:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik