Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P37e96t26r 90B92u16r75i35a86n

25. 4. 2020 15:06

Je dobře, že jste na poslední chvíli v článku, který je výhradně o novinářích, zmínila nelogicky i opozici. Skalní zastánci vlády tak poznali, že mají karmovat.

A to je dobře, protože lidé si mají pomáhat.

4 0
možnosti
Foto

Ale no tak, nebuďte tak podezíravý. Ostatně napsala jsem jen, že novináři nejsou jediní; kromě toho jsem jmenovala jen jediného novináře, který položil diletantskou otázku, a ten je shodou okolností z "vládního" tábora. Mohla jsem jich jmenovat těch " skoro 99 %", taková veřejnoprávní ČT by byla jmenována hodně často...;-)

1 0
možnosti
PC

Plný souhlas! Jsem rád, že i z této diskuse vyplývá, že většina lidí disponuje zdravým rozumem a kritickým myšlením, a nenechají se proto pasovat na ovce ovládané mediální propagandou. Jsou totiž dostatečně poučení z dob minulých, tudíž mají citlivé "radary" pro odlišení objektivní informace od dezinformace a propagandy.

Velká karma paní autorce a malá karmička všem, kteří myslí svojí hlavou.R^;-)R^

7 0
možnosti
MV

podobnou uvahu jsem vcera zaslechl primo od pana premiera

Vy s nim souhlasite, jini ne

to se stava a je dobre, ze tomu tak je

souhlasne ve vsem bucet neni dobre

1 0
možnosti
Foto

I17v14a23n 42M65a57r31e46k

25. 4. 2020 12:08

"Bucet" ? Jak kdo. Rv

3 0
možnosti
AL

Konečně blogerka, která se nebojí do toho šlápnout.

A jak si umí ty různé rýpalky v diskuzi srovnat! :)

To zde chybělo!

Jasně, že karma.

:-)R^

11 1
možnosti
Foto

A ještě milujete občane Ličko svobodu a demokracii? Dnes jste na ně zapomněl.

1 8
možnosti
Foto

včera večer to byla opravdu šaškárna

4 0
možnosti
JK

Proto je často žurnalistika degradování VŠ.

7 0
možnosti
AM

Přesné - jasná karma. Jejich otázky jsou z poloviny přímo idiotské.

15 0
možnosti
RP

SouhlasR^. Mě alespoň rozesmála komentátorka na Čt 24 když se ministra školství Plagy ptala jestli se tuto dobu učí se svými malými dcerkami.

11 0
možnosti
Foto

A to 1% je pan Soukup. Ten je ten správný.

0 12
možnosti
Foto

Vy jste můj blog nečetl, že ne ? No ale to je Váš problém. (Soukup a novinář?!?)

16 0
možnosti
Foto

Já se na tiskovky nedívám, protože nesleduji žádné české zpravodajství. Dívá se ale manželka a ta říkala, že ti novináři jsou opravdu trubky. Jedna tiskovka dokonce vypadla tak, že se novináři ptali, proč vláda nepřitvrdí vyhlašované zákazy. Těm mamlasům se to zdálo málo.

6 0
možnosti
AT

Tak hlavně, že jste se neposkvrnil tím českým zpravodajstvím. Proto si vás tu všichni tak vysoko ceníme

2 1
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik