Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně to jako bipolární porucha nepřipadá, a to vím o čem mluvím. Tito nemocní buď v depresi "umírají" v posteli nebo v mánii objímají svět. Tato sousedka zřejmě trpí jinou psychickou poruchou, stejnou, jako má tady jedna paní. Otravuje a otravuje. Rok jsem byla vstřícná a pomáhala, až jsem zjistila, že mne má na hraní a pobavení. Řekla jsem bez vytáček NE a od té doby mám pokoj. Asi si našla jinou oběť.

0 0
možnosti
Foto

Ona teď v mánii už skoro měsíc "objímá" celý svět, ale hlavně od světa vyžaduje neuvěřitelnou pozornost. Dneska ji příkladně z obchodu domů (cca 250 metrů) dovezli nějací lidé autem, neb z ní byla "pod plachetkou hnáty křivé" shrbenina.

Nebylo to úplně na Oscara, ale blížilo se.

Nicméně až k ní dnes odpoledne půjdu (slíbila jsem nad ní dohled jak jejímu manželovi, tak jí) nechám si předložit zprávy za poslední tři roky.

Díky za tip.

1 0
možnosti
Foto

Vysaďte si na zahradě vrbu.

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, jak dopadl král Lávra, tak jsem mezičlánek vrbu rovnou vynechala a vykecala se tady (mezi cizími).;-):-)

0 0
možnosti

Ne, litovat Vás nebudu. Jen napíšu, že chápu tu větu napsanou velkými písmeny! Protože když je něčeho moc, tak je toho příliš, se říká.

1 0
možnosti
Foto

Je toho opravdu příliš, pár konkrétních "drobnůstek": v úterý odpoledne na mne zvonila, že jí utekl pes, ať ho pomůžu hledat. Je to čivava, těch se nebojím, tak jsem půlhodinu lítala kolem baráku; až přišel její známý, kterému ho dala vyvenčit... Téže noci, resp. ve středu ve tři ráno na mne zvonila, ať jí zavolám sanitku - bolesti zad. (Předchozí den = v úterý dopoledne si sanitku volala sama, v nemocnici jí dali injekci a prášky na bolest.) Doporučila jsem jí, ať si nabije telefon... Ale jo, počkala jsem u ní, až byl telefon dobit, zavolala si sanitku, řekla jsem jí, že hlavně musí mít občanku a průkazku pojišťovny, ať si s sebou vezme prášky, které aktuálně bere a blabla - trvalo to skoro do čtyř; pak se volala ta sanita, odvezla ji. V pět hodin ráno - asi abych náhodou neusnula - Táňa volala z nemocnice, že jí udělali rentgen a teď čeká na doktora. V šest hodin (už jsem neusnula) jsem byla vyvenčit čivavu. V sedm sousedku přivezli, což mi hulákala do okna... Bez sanitky to vydržela až do soboty, sedmi hodin ráno. V pátek ovšem byla u OL... Zásadní problém ovšem je, že ta bederní páteř ji bolí "v hlavě". Což vím proto, že včera odpoledne jsem si přečetla všechny její zprávy z pohotovostí a doktorů, u nichž si byla pokecat v červnu - a že jich bylo.:-/

0 0
možnosti

Smutný ale super napsaný.

1 0
možnosti
Foto

Díky - já totiž fakt nechci politovat. Jen mě napadlo, že je mezi námi hafo dobráčků a že jednou musí nastat okamžik, kdy je potřeba ty sebestředné hypochondry (tím nemíním maniodeprese), které bolení v kříži vede k volání záchranky.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik