Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No... Ono provozování takového blogu něco stojí a i když má Kellner peněz dost, nijak mu z toho neplyne povinnost podporovat tento typ charity.

Blogeři se pak mohou složit a zprovoznit si na vlastní náklady svůj blog, v tom jim nikdo nebrání. Pak uvidíte, co všechno provozování takového blogu obnáší.

Je třeba počítat s tím, že stejným způsobem může skončit i tento blog - nejsem si jist, zda na sebe vydělá. Bude mi to sice líto, ale na nějaké naštvání nebudu mít právo. Neplatím ho, musím tedy počítat s tím, že si budu muset možná někdy hledat místo pro své plky jinde.

3 0
možnosti
Foto

Sice máte pravdu, vydržování blog.cz byla nejspíš pro PPF, potažmo tedy p. Kellnera, charita, přesto by ho to - pro nás pár stovek až tisíc zdejších a tedy i opruzující reklamu - nezabilo. Ani při covidu-19. Koneckonců tu jsou desítky blogerů 12 let. Jakože od začátku.

Chci tím říct, že provozování sportovišť, promítání v kinech, nedej bóóóže i pražská soukromá divadla - a vůbec kdeco všechno jistěže stojí peníz. A inu ano - Kellnerovi ze státního rozpočtu nepřispějeme . Ale nemohl by hoch udělat něco pro nás sám?

Co se plků týče, jsem v poho - mám místo na mejlu, ba dokonce po telefonu.;-)

0 2
možnosti

P.S. Ale je to stejný druh - rodu mateřídouška, to zase jo.

0 0
možnosti

PPF nekomentuji. Ale mateřídoušku ano, ta mi za to stojí. Tymián kvete asi o měsíc dřív než mateřídouška. Je vysoký až 40 cm, mateřídouška jen tak do deseti cm. Do mailu posílám foto té mé, letos se jí opravdu daří.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ta fotka mě naprosto dostala; doufám, že i mně časem to před pár dny zasazené takhle nádherně doroste a pokvete.

A díky za telefonický pokec.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS