Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vím, že teď už vám všem to je šumafuk, ale dneska jsem zkoukla své ČEZ online a nestačila jsem se divit- mám tam zažádáno o SIPO (a přidat k platbě), mám tam nezaplaceno... jakože přehled faktur. Naštěstí tam mám i "Nemáte žádné otevřené požadavky" - páč jsem ČEZ hned informovala.

Ale ta prasárna, kterou mi ČME s.r. o. stačila udělat, mě fakt irituje!!!

0 0
možnosti
Foto

J48a22n 65A23n27d26r44l26e

28. 7. 2020 18:43

Z Vašeho článku jsem nepochopil, co jste svým postupem sledovala. Chtěla jste zabít nudu pokecem s podobním obchodníkem a také ho "vytrestat" za to, jakou prací se živí? Okradla jste jej ale i o jeho čas a nic jiného nakonec na tomhle světě než čas nemáme... Podle mne jste nijak svoji domnělou morální převahu nad mladíkem, ani moudrost zralého věku ani důvtip ani selský rozum neprokázala, jen jste se sobecky pobavila a bavíte na cizí úkor. Možná, že se Vám to vymstí a ústup od smlouvy nebude bez háčků - Vaše volba, Váš boj...

Podle mého je solidní a správné, pokud nechcete podobné nabídky akceptovat, do patřičných mezí podomní obchodníky odkázat hned v úvodu. Dělám to tak, nejsou mi jejich metody příjemné a nechci se jednání s nimi účastnit. Dvakrát v životě jsem si dokonce z nouze podobnou práci (reklama a zab. zařízení) vyzkoušel na vlastní kůži a neměl jsem z té činnosti věru dobrý pocit. To ale neznamená, že jiné to nebaví a neživí se takhle spokojeně a dobře. Každý jsme jiný. Obchodníci i potencionální zákazníci. Ve Vašem případě si Váš přístup podle mne nijak nezadá s postupy "šmejdů" na druhé straně... :-(Rv

2 0
možnosti
Foto

Víte, co je u mne nejhorší? Že jsem fakt byla tak naivní = blbá, že jsem si myslela, že to třeba bude dobře. Že mi jako opravdu chtějí ušetřit peníz, takže jedna z mých prvních otázek vůbec byla: Hele a kdo Vás platí? Z květnaté odpovědi jsem došla k názoru, že ten dodavatel, k němuž eventuálně přejdu. Smysl to má. Proto jsem hocha nechala bloudit po svém ČEZ onlinu...a vyhledala smlouvy dosud uzavřené a ...

...sama strávila hafo času vyhledáváním, což mě ale fakt nebavilo. To před příchodem zmíněného "poskytovatele". Pak jsem ještě, po odchodu "poskytovatele", strávila půlhodinu pročítáním toho, co jsem podepsala ( neb mi sice vysvětlil, co podepisuju, ale ty dva podstatné body přešel jak velké širé rodné lány) neb podrobným čtením už jsem maníka opravdu nehodlala zdržovat.

Ostatně kdyby ty dva body - na jak dlouho podepisuju a jaké jsou sankce - vybalil hned u dveří, tak se ani nemusel zouvat.

Pravdu máte v tom, že nadále se budu řídit svým selským rozumem, resp. dosavadní běžnou praxí - a tyhle telefonáty utnu hned v počátku. Zkrátka nebudu věřit tomu, že by mi někdo něco chtěl zařídit z dobroty srdce = bez sankcí.;-)

0 0
možnosti
Foto

A juhúúú - po poledni jsem už měla další ověřovací telefonát. Pochválila jsem včerejšího sympaťáka a pak jsem se prokecla, že když mám fixní ceny ve smlouvě na tři roky, tak ať mě nechaj ́ bejt a že zdravím...nazdar za 3 roky.

Vzápětí volali znova - nezvedla jsem; a hned zase volal ten "sympaťák" - co mu to dělám, včera jsme se domluvili - no co už: mám fixní ceny a smlouvy do 2022, tak ať se ozve pak. Teď od smlouvy odstupuji.

Je mi ho lehounce líto - provize na sml. o budoucí sml. ,nebo tak něco, evidentně nebude...

Koneckonců sám si mě ohodnotil slovy "jste v obraze, takže víte".

Já bych to zestručnila - selskej rozum u mne ještě funguje (potažmo: úplně blbá fakt nejsem).:-P

A právě jsem dostala sms od toho "sympaťáka": prej se neumím vyjádřit v danou chvíli, což vypovídá o mé inteligenci...

Evidentně nejsme tak chytrá, jak se mi včera snažil namluvit.

No co už...:-P;-)

0 0
možnosti
JF

J19i89ř67í 28F15o67g85e79l

28. 7. 2020 16:45

Kdybyste selský rozum měla, tak byste ani nevstupovala abyste nemusela vystupovat.;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik