Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Paní autorko,

předpokládal jsem, že jsou učitelé samostatně myslící bytosti. Jak je tedy možné, se většina z nich nechala tak snadno a lehce do celé koronavirové situace vmanipulovat? Jedni plní bez řečí veškeré vládní příkazy, straší děti koronavirovým smrťákem (jak zrůdné!), druzí kroutí hlavami nad distanční výukou, třetí nabádali na konci školního roku rodiče, aby své děti do školy už na poslední týdny raději vůbec neposílali atd, atd.

Zatím jsem však ani jednou neslyšel důrazné gesto protestu proti naprosto zjevnému porušování povinné školní docházky! Místo toho jdete vládě pěkně na ruku a svědomitě jako vždy plníte všechny její nesmyslné příkazy!

Kvůli zvýšení platů jste ochotni stávkovat, ale teď, kdy je doslova ohroženo systematické vzdělávání našich potomků, mlčíte nebo jen nanejvýš kdesi v kabinetě či u kompu brbláte.....8-o Kdo jiný než vy by se měl za DĚTI skutečně postavit?

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
IV

Nebude to služební PC? Jako mají lidi pracující v IT? To přece nemůžu přeprodat nebo přenechat rodině, patří zaměstnavateli.

0 0
možnosti
Foto

Pro společnost by bylo nejlepší, kdyby stát zrušil povinnou školní docházku a nahradil jí povinným vzděláváním se.

Nechme zaznít slova bývalého státního učitele, dnes soukromého, zkoumajícího vzdělávací systém.

V roce 2005 jsem začal zkoumat tzv. „selhání“ státního školského systému, jak a proč „selhává“, a následné dalekosáhlé důsledky. Jakmile jsem pochopil historii a záměry státního školství, uvědomil jsem si, že je to selhání jen pro ty, kteří si myslí, že jeho účelem je osvícení. Když ale pochopíme, že mezi těmito záměry bylo formování, hendikepující indoktrinace a kontrola, musíme uznat jeho úspěch.

https://www.mises.cz/clanky/rozhovor-brett-veinotte-o-hruzach-statniho-skolstvi--1516.aspx

0 0
možnosti
Foto

J92a59n49a 46M12a61j48o87v59á

20. 8. 2020 16:50

Jééé, Františku, Vy máte novou fotku :-)

1 0
možnosti
PD

P46e40t46r 29D48r59a63p32a48l

20. 8. 2020 11:55

no, stačilo by pochopit, že to jen varianta pro "dobu nouze", nikoliv něco, co zavedou školy 1.9. aby se nemusely s děckama ve škole otravovat.

5 0
možnosti
Foto

Jenže nic z toho není definováno. Ani "doba nouze", resp. možná délka, ani ošetřovné rodičů ... nic z toho, co jsem shora uvedla.

Zkusíte to pro změnu pochopit Vy?

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik