Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J13i88ř22í 92K48i34n66d25l

25. 10. 2020 12:15

Já jsem neuvědomělý důchodce, který ty prachy nechce, protože, jako neuvědomělý důchodce ví, že tato vláda zadlužila a ještě zadluží náš stát tak, že to budou splácet děti a jejich vnuci. Jako neuvědomělý důchodce vím, že vláda ze zákona je stejně nucena důchody valorizovat podle zvyšujících se životních nákladů. Tohle zavedla nenáviděná Klausova vláda.

0 0
možnosti
DH

Ale abych nekončil zdejší vstupy jen smutně, přestože se mi zde, ani v jiných diskusích nepodařilo najít kladný přístup a nebyl ke starší generaci a její solidaritě s námi mladými jen negativní a skeptický, musím konstatovat, že existují i vzácné výjimky.

Tyto jsem ovšem nemohl zařadit do výsledků zmíněné ankety, neboť se jedná o mé prarodiče a tak by případně mohla anketa a její výsledky někým znevěrohodněny tím, že se jedná o lidi v příbuzenském poměru.

Vzhledem k tomu, že i rodiče v souladu s mým věkem jsou ještě relativně mladí a tak také patří mezi ty, kteří budou postiženi hrazením těchto nákladů státního rozpočtu. Tak mi nezbývalo než se obrátit na prarodiče.

S jedněmi jsem sledoval přenos tiskové konference pana premiéra a Hamáčka, kteří to slavnostně potvrdili. A druhým prarodičům, kteří jsou poměrně skeptičtí a nevěřící, jsem musel donésti, bohužel ze svých finančních prostředků zakoupené příslušné vydání denního tisku, kde byla tato zpráva černá na bílém presentována na titulní stránce. Ale přesto teprve po několikerém přečtení tomu nakonec uvěřili.

V případě prarodičů jsem však zvolil jinou metodu, než užívat anketních otázek a postupně jsem každému z nich, opět genderově vyváženě, předal větší obálky, které jsem ozdobil vánočním ornamentem a svým jménem. A zároveň jim naznačil, že pokud v předvánoční, adventní době skutečně dostanou tuto pro ně nehorázně vysokou sumu v hodnotě 5.000,- Kč, tak by mě poté pod rozzářeným Vánočním stromkem skutečně překvapilo a rozzářilo má očka, kdybych tam tyto obálky našel naplněné.

A tak doufám a modlím se, ba dokonce jsem už napsal Ježíškovi, aby se toto mé Vánoční přáníčko naplnilo ve formě obálek plných penízků. A věřím, neboť prarodiče mě jistě mají rádi a udělali by pro mne první, poslední, a všechno co mi na očích uvidí, že tedy toto přáníčko bude vyplněno a já letos budu mít Šťastné a veselé Vánoce.

2 0
možnosti
IM

Když už mi to mermomocí nacpali,tak ty prachy vezmu( a použiju na lepší žrádlo pro našich 9 nalezenců),ale jak už jsem psala jinde,k volbám už nejdu,není výběr.

0 0
možnosti
DH

No jo, to je ono! Všechno co jde schramstnout, ale jaká bude budoucnost nás, dětí Vaší generace, to Vás nezajímá stejně jako se nesnažíte ji prostřednictvím své účasti v demokratických volbách ovlivnit.

Hlavně že my mladí to budeme musit všechno svou prací a ze svých daní uhradit.

A když tak čtu Váš příspěvek, tak se Vás ani nebudu snažit oslovit anketními otázkami ankety kterou zmiňuji níže a jimiž jsem oslovil i paní autorku, jíž věřím, že Vám alespoň ukáže, jak by se měl odpovědný a solidaritou nadaný člověk zachovat.

Ale u Vás je to prostě marný, je to marný, je to marný..., jak pronesl při jednom z posledních předvolebních projevů při druhém kole poslední prezidentské volby pan, dneska už naštěstí pozicí senátora zajištěný pan akademik Drahoš.

2 2
možnosti
DH

A když už jste napsala, tento zajímavý a tématem aktuální článeček uveřejněný v rubrice Blog a otevřela u něho diskusi, pak protože jsem nenalezl a neměl dříve nějakou možnost a příležitost Vás osloviti, pokusil bych se navázat na níže zmíněnou anketu a oslovit Vás, zda byste k naší mladé generaci, jejíž součástí jsem i já, kdo ponese tyto náklady a tedy tím pádem zda byste nebyla ochotna zaujmout solidární postoj a se se mnou nějakým způsobem o tu Vaši budoucí, abych to vyhýbavě a nějak nenápadně nazval „věkovou finanční premii“ podělit a vynahradit mi tak alespoň nepatrnou část nákladů, které s tím budou spojeny a které budu muset nésti, neboť spadnou v budoucnu i na má bedra?

Věřte že pokud byste byla první, která by projevila kladné stanovisko mělo by to určitě jak pro Vás osobně, Vaše svědomí, ale stejně tak i na veřejné mínění určitý kladný vliv. A na kolenou slibuji, že bych Vám a všem Vás poté následujícím byl velice vděčen a nenechal bych si to (tedy teď nemyslím tu případně poskytnutou částku) jen pro sebe, nýbrž bych se snažil Vás ve zdejší rubrice a pokud bych mohl a měl možnosti i v celém mediálním prostoru až do nebeských výšin vynášet, vychvalovat a popularizovat.

A to přeci stojí, nejen za zamyšlení, ale i za realizaci přístupu z Vaší strany.

0 0
možnosti
Foto

Špatně jste mě přečetl. Jasně píšu, že nejsem uvědomělá televizní seniorka, naopak jsem stařenka, radující se slovy: každá kačka dobrá.

Takže dělit se nebudu a nebudu a nebudu. Třikrát to píšu proto, že mám tři dcery a ani s nimi se dělit nebudu. Natož s Vámi.

Zase Vám ovšem ušetřím práci s tím vychvalováním...;-D

2 0
možnosti
DH

Přiznám, že přesně nevím kolik stojí důstojný život senióra, nicméně vím, že my, mladá generace, která v r. 89 ́ pozvedla nad naše hlavy prápor svobody a demokrácie, který hrdě neseme vstříc naší šťastné, světlé buducnosti, si to odnesem, neb budeme muset usilovnou prací a našich daní hradit ten propastný schodek rozpočtu který i díky nesmyslnému "pětitisícovému úplatku" gerontům penzistickým ještě narůstá. A to nehovořím o marasmu, který nám tu tato generace zanechala a z něhož se stále za těch skoro 31 let vybarát přes veškerou snahu nemůžem.

A myslím si, že takový bonus bychom si zasloužili spíše my, než oni. A ve zdejší rubrice a diskusích jsem udělal takovou nenápadnou, a zdůrazňuji genderově vyváženou anketu, v níž jsem se při příležitosti zmínky o tomto bonusu ptal věkově starších diskutujících a to jak těch co s tím mimořádným "bonusem" souhlasí, tak zejména těch jež jím jak i Vy uvádíte opovrhují, zda je netíží svědomí přijmout v tomto předvolebním období vyhlášený a schválený bonus, který bude záměrně účelově vyplacen v předvánočním období a má charakter "Jidáškého groše". Při té příležitosti jsem položil nenápadnou otázku, zda by případně byli ochotni k určité solidaritě se s námi, co poneseme ty náklady, nebyli ochotni se nějak podělit? A mé otázky byly zaobaleny tak, aby formou co nejvíce působily na city obdarovaných gerontů.

A jak myslíte, že tato anketa dopadla?

Musím použít formulace podobné té, co často užíval náš milovaný ex-předseda vlády a ex-president V. Klaus senior, že nikdo, ale skutečně nikdo nezaujal k této položené anketní otázce KLADNÉ odpovědi !!!

A to přestože jsem nabízel diskrétní předání čísla účtu, kam by mi mohli nějakou, raději vyšší nejméně čtyřmístnou částku začínající alespoň číslicí 2 a vyšší přeposlat, či jiný pochopitelně opět diskrétní způsob předání.

Odpověďmi byly jen a jen výmluvy, zda vím kolik stojí seniory např. falešné zuby, či že tyto poskytnou do nějakých pochybných "kuřecích" fondů a nadací a podobné báchorky.

0 0
možnosti
PC

"...nicméně vím, že my, mladá generace, která v r. 89 ́ pozvedla nad naše hlavy prápor svobody a demokrácie,..."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Netušil jsem že se za naši svobodu a demokracii v r. 1989 bily 9leté děti.;-D

Viděl jsem tam vedle tehdy cca 18 - 25 letých mladých lidí generaci dnešních seniorů, kterým tehdy bylo 30 - 50 let.

1 0
možnosti
JV

Naprosto s vámi souhlasím, jenom ta vaše neúčast u krajských a senátních voleb se mi nelíbí. Vůbec! Na krajích se rozdělují docela velké finance, tak by tam měli být důvěryhodní zastupitelé a když se víc lidí na volby vykašle, pak se nestačíme divit. Senát by také potřeboval důkladně provětrat, aby nebyl sbírkou poněkud opotřebovaných a neupotřebitelných "zasloužilých" politiků.

0 0
možnosti
Foto

Mně prostě přijde, že Senát P ČR na to, co dělá, je předražený. Navíc zbytečný. Co se krajské samosprávy týče, klidně bych její pravomoci převedla na okresy, potažmo města. Nechala bych krajskou státní správu. Tak asi tak.

2 0
možnosti
JL

Díky za jasný názor. Tak takový prezident Zeman těch 5 litrů určitě nepotřebuje, ale o co, že je nevrátí. Taky všichni dědkové a babky v Parlamentu ČR je nepotřebují - o Europarlamentu nemluvě, ale tam myslí, žádní důchodci skoro nejsou - snad ten Štětina? Je tam ještě?

2 0
možnosti
Foto

Europarlament nesleduji už vůbec. Ani eurokomise, a tak; ba ani kurs eura.

0 0
možnosti
Foto

Napsala jste to perfektně!

5 1
možnosti
Foto

Děkuji.:-) (Vás si asi zařadím na přání k Vánocům.;-))

2 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik