Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Slušný přestárlý člověk umře a nikoho s tím neotravuje.

0 1
možnosti
Foto

Definujte přestárlý - 100 let a víc?

0 0
možnosti
Foto

Ten COVID-19 zatím zjevně všude neřádí, ale s tímhle trendem vypadá, že bude. Pro Vaše kámošky to není moc dobrá vyhlídka... v kombinaci s chřipkovým obdobím na prahu a s tí spojeným dalším balíčkem možných infekcí.

0 0
možnosti
Foto

;-)A to si představte, že kámoška Milena (rakovinový nádor odoperován loni v listopadu, pravda na 2x, zato komplet a ani chemoterapie netřeba) si na jaře střihla i covid-19; stačila domácí karanténa, zatímco její manžel ležel 5 týdnů v nemocnici na antimalárikách... Zhoubný nádor prostaty mu odoperovali před cca 2 lety, zatím dobrý.

Proto mě ne že nebere covid-19, nebere mě to vše kolem něho. Včetně vakcíny. Tak asi tak.:-P

3 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik