Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neděste se, v 65 jsem ještě byla čupr- holka. Ani teď to není zlé... ;-) Díky Bohu.

Po celý život ani jedna cigaretka, stopka slivovičky leda po ránu, nebo v zimě do čaje, sport jen zřídka, ale o svátcích a narozeninách sklenička dobrého vínka. Ráda mám dobré jídlo - sama denně vařím - a dělám i to, co mě baví. Nejraději čtu, poslouchám hudbu (i vážnou), kreslím nebo píši. Nikomu nic nezávidím, nehádám se s rodinou, ani se sousedy, mám ráda pohodu mezi lidmi. Nevyhýbám se žádným radostem ze života, snažím se mít ráda lid - a chápat je -I i ty, co mě rádi nemají. Neoplácím jim to. A nejsem pokrytec, nelžu, říkám pravdu. To je moje životní filosofie. Přeji Vám hodně zdraví.... R^

0 0
možnosti
Foto

Koleno mě také občas také pobolívá - i různé drobnější zdravotní trabe se občas hlásí, ale beru to, že jsou přiměřené mému věku - a netrápím se kvůli tomu. Zatím díky Bohu nic vážného. Přeji Vámjen vše dobré. S :-) jde všechno líp - držím palce. R^.

0 0
možnosti

I66v80a43n58a 29L94a42n50c44e

16. 9. 2020 23:54

Jsem sice mladší, ještě mi není 65, bolí mě pravé koleno, přeji hodně štěstíR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Díky. Fakt si myslím, že o nic moc nejde.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jejda, při čtení zjišťuji shodu...věk-65, bolest-pravá lopatka, levé koleno...děsím se, co bude další shoda;-)a proto Vám přeji jen vše dobréR^

0 0
možnosti
Foto

Já Vám rovnou řeknu, v čem je další shoda: jste optimistka se smyslem pro humor.:-) Tož se nebojte vlka nic.;-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS