Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Během svého relativně dlouhého žití jsem potkal pár lidí, kteří se nestyděli přiznat, že mají kompletní zubní klapačky a všichni si libovali, jaká to je paráda. Teď se k nim připojuji.

0 0
možnosti

Jak víte, že jste pro zubaře finančně nezajímavá, když jste se mu ani nedovolala?

2 0
možnosti
Foto

Protože mi není nic, za co bych platila hotovostní peníz. Dokonce ZATÍM nechci vytrhnout a nahradit ani ten kývající se přední zub.

0 0
možnosti

J41o35s75e26f 55V30a73l69a

13. 11. 2020 9:34

pokud nejsou zubari, tak to znamena, ze se asi neuzivi. Existuji 2 moznosti- mit pravne povolenou moznost se na urcite zakroky soukrome pripojistit nebo hradit v hotovosti. Ale myslim, ze stejny efekt ceka i bezne prakticke lekare - pri chronicky podfinancovanem cz zdravotnictvi......

0 0
možnosti
Foto

S Vaším závěrem, bohužel, souhlasím. S tím, že by se zubaři neužili už ne. Ten "můj" má už druhou vilu...

0 0
možnosti
Foto

Počty pacientů, tedy klientů, kteří ještě mají na kompletní rekonstrukci ústní dutiny kolem půl milionu korun /jeden zub přijde na 25 tisíc Kč/ jsou dnes mizivé a tak si tady v převážné většině pohody žvýkání masa užijí pouze ti, kteří budou mít "snímací klapačky" a přilepí si je do úst dentálním lepidlem. Jinak to nevidím. :-(

0 0
možnosti

Dělám ještě jako vrátný v pražském objektu, kde je cca 10 zubařů. Většinou Vám udělat "klapačky" včetně přípravy - likvidace starého můstku, trhání, odmítnou. Nedělají ani prostou náhradu, když staré klapačky doslouží. A místní laboratoř kapacitu má jak mi šéfka prozradila.

2 0
možnosti
Foto

U nás se stalo, že přítel dostal sms, aby přišel na preventivní prohlídku a když dorazil, na dveřích stálo: ordinace zrušeny. Byly tam 3! Bez náhrady. Zubaři beze slova zmizeli svým klientům. A nastal podobný proces: nikdo nebere ani rodinné příslušníky. Jediné šance jsou dostat kontakt na někoho, kdo právě začíná. Ovšem stalo se mi několikrát, že nová zubařka šla na mateřskou a ... Sehnání zubaře neznamená vždycky výhru, tedy někoho, ke komu chcete docházet. Za léta bohatých zkušeností člověk zjistí, že jsou - stejně jako ve všech oborech - šikovní a jiní... :-/

4 0
možnosti
Foto

Zajděte si napřed na dentální hygienu. Sice zaplatíte kolem tisícovky, ale šikovná hygienistka vám nejen může zachránit tento kývající se zub, ale i budoucí další. Zároveň vás možná doporučí k nějakému stomatologovi. Já jsem sice o málo let mladší, ale stomatologa si hýčkám a na kontrolu k němu chodím pravidelně dvakrát do roka, k hygienistce jedou ročně. Nevěřila byste kolik za tu dobu drnčí v ordinaci telefonů a ten lékař je fakt nemůže zvednout.

4 0
možnosti

Dobrý večer, zrovna se zubní hygienistkou mám nedobrou zkušenost, kterou už nechci opakovat. Návštěva u ní byla podmínkou půlroční kontroly u zubaře. Průběh - 15 minut administrativa, 30 minut prodejní akce na mezizubní kartáčky - všechny předvedené mi byly naúčtovány - stejnou prodejní akci už jsem předtím několikrát absolvoval, a nakonec dlouhých 15 minut mi odstraňovala zubní kámen - horní dáseň. Další sezení jsem musel znovu absolvovat za týden - se stejným průběhem, jen zubní kámen z dolní dásně. Cena za obě sezení dohromady 2.200,-. Dalo by se předpokládat, že půlhodina odstraňování zubního kamene se musí na chrupu nějak poznat, ale když jsem vzápětí seděl u "svého" zubaře v křesle, ten nakonec pravil - a teď Vám ještě odstraním zubní kámen - a taky tak konal. Nějak se mi už tam nechce vracet a doufám, že mi tato doba roušková časem pomůže zakrýt případné mezery.

3 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik