Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Odpovědi nemohou být "správné" nebo "nesprávné", mají být pravdivé a to žádný automat není schopen rozeznat. Tak když vyplníte nějakou pitomost, tak pokračujete normálně dál. Proto je na konci možnost si vyplněné přečíst a případně opravit.:-/ Ale někteří senzitivnější lidé dokáží udělat kovbojku ze všeho.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JL

Ten konec mě pobavil, tak o mě zjistí, až to vyplním, že jsem starý vysokoškolák, který se courá po středních Čechách, narozen v Praze. Jak vzrušující informace. A to stojí tolik miliard?

0 0
možnosti

Tak já to plánuji tak na konec příštího týdne.To již budou sečtení hujeři, plašmuškové, a ti, co musejí být všude první.Systém snad už bude odolnější a nepadavý.

1 0
možnosti
JV

Trvá to cca pět minut, pokud máte čas života rozplánovaný po minutách, třeba to někam vmáčknete.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MM

Tak jsem se sečetl. nebolelo to, neuráželo, neobtěžovalo,, trvalo asi 10 minut a necítím se jako ovce. Trápí mě v tomto státě mnoho jiných věcí.

2 0
možnosti
Foto

Já se zkouším sečíst opakovaně - pamatuje si to, co jsem vyplnil, ale odeslání nakonec vždy skončí chybou, takže ani nedostanu odkazy pro ostatní členy domácnosti, aby se sami sečetli.

1 0
možnosti
MB

Celé sčítání beru za obtěžovačnost. Stát data má a tak volně říká, že si je neumí načíst. Budiž ráno jsem to vyplnil, následovala žena - odesláno, OK. Korektně, i jsem byl překvapen. Jednoduché, funkční , samo - navádějící. Zvolil jsem cestu -

Sečetl pouze sebe. Nepřebývám na chalupě - jsem v paneláku. Nejsem věřící, nemám národnost - co nemusím, nevyplnil. Nebyl jsem tázán - kolik jsem porodil dětí ! Do 10 minut hotovo ! Mazaně jsem omyšoval obsah vepsaného + datum, čas odeslání ! Shrnuto - Bez jakýchkoliv zádrhelů úkol splněn - K čemu to státu bude dobré, netuším ? (Povrzení o odeslaném uložil do dokumentů) ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Mnozí netuší. Někteří ani účel statistiky. A přitom se bez ní nic neobejde. Dokonce ani stát;-)

1 0
možnosti
ND

Formulář je jednoduchý a jak uvádí autorka i přemýšlivý a ví co má nabídnout za otazku.

Já jsem tedy taky stará, ale paty jsem vytáhla, takže já jsem od minulého sčítání mimo jména a data narození samá novinka ...

0 0
možnosti
Foto

No tak si hezky povyplňujete, že jste sem tam bydlela někde jinde (jestli tomu správně rozumím), ale nebojte - jde jen o to, kde bydlíte teď, jestli jste tam bydlela před rokem - nebo tak nějak, a kde jste bydlela po narození... žádný desetiletý "průzkum" Vašeho stěhování se nekoná...;-):-)

1 0
možnosti
Foto

;-) A máte to sečtený. Já zatím ne. Počkám si na formuláříček, abych se nad ním potěšil. Času dost:-)

0 0
možnosti
Foto

P.S.: elektronic. formulář není povinný;-)

0 0
možnosti
LM

Nemělo by přijít nějaké potvrzení, že jsem to vyplnil a odeslal?

0 0
možnosti
Foto

Na konci se Vám prostě zobrazí ODESLAT, Vy odešlete a ukáže se Vám číslo formuláře a čas odeslání.

2 0
možnosti
PK

Taky se dnes chystám se sčítáním utkat a tak každá zkušenost je dobrá....;-D

2 0
možnosti
Foto

Prostě se nebojte vlka nic. Buď něco bude špatně a nepustí Vás to dál, nebo se ve finále objeví odeslat, odkliknete a jste v poho. Rozhodně se nezabývejte tím, co já: nějaké otázky nebyly...

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik