Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedna věc je někde něco plácnout, a druhá, když někdo úmyslně vyzradí tajnou informaci z přísně tajné zprávy (a ještě zdůrazní, že si ji podtrhl), aby škodil zájmům ČR.

0 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas - a s dovolením se ocituji:

A tak ani dnes nevím, co případně a proč jsou utajované, tajné, přísně tajné informace. A když se k nim někdo z okruhu "mám prověrku" dostane, proč je vyžvaní.

Zdroj: https://krehotova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=769784

0 0
možnosti
KV

A o tři roky později už to byl major Řezníček...R^

0 0
možnosti
Foto

No jestli jo - tak nebýt mne, mohl být možná dřív...?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik