Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vím - je to hodně sebestředné, ale tohle se mi fakt povedlo: NEJSOU LIDI, když jde na ministra zdravotnictví zase Vojtěch Adam.

0 0
možnosti
Foto

No rozhodně za tím něco bude. Šéf vinohradské nemocnice nemůže bejt zrovna trouba... ovšem už jsem zase u toho: NEJSOU LIDI.;-)

0 0
možnosti
VB

Ještě si těch bezďáků budeme vážit, ti už mají svůj covid za sebou, přispějí tak ke kolektivní imunitě. Akorát, že to nemáme zdokumentované.

1 0
možnosti
JK

Myslím, že znáte co za komuny znamenalo dostat "stranický úkol", no a to se přihodilo Arenbergerovi. Proč musí doktor poslechnout je věc druhá a část z té složky co na něj Andy má, odkrývají postupně reportéři Seznamu, až se dostanou na dřeň tak doktor na ministerstvu končí.

1 0
možnosti
PK

To už bych na jeho místě to dosloužil s Blatným, vývoj by byl stejný, Sputnik nikde a u veřejnosti bych měl přece jen o kapku lepší renomé.

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik