Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy chcete zabít všechny babičky a dědečky ve svém okolí? Teda podle svědků covidových.

1 0
možnosti
Foto

Lehce jste mne zaskočil - tahle možná výhoda mě totiž vůbec nenapadla...;-)

0 0
možnosti
Foto

Co se týče mne jsem vašim vrstevníkem. Ještě donedávna jsem byl nejenom odpíračem nošení roušek ale i odpíračem očkování proti covidu. Pro úplnost dodávám, že proti chřipce jsem se očkovat nikdy nenechal. Říká se, že jenom blbec nemění své názory, a i já už mám první dávku za sebou. Po očkování mne jenom jeden den bolela ruka. To je prkotina proti tomu, že jsem si minulý víkend na golfu nalomil pravý prsteníček. A minimálně na 14 dní se musím vzdát své oblíbené zábavy. Jinak před 14 dny jsem byl na prevenci a všechny naměřené hodnoty mám v normě. A žádné prášky neberu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já nejsem odpíračkou ani roušek, ani respirátorů, ani očkování... Samotné očkování proti covid-19 zvažuju, a jak jsem napsala, uvidím na podzim.

Jen je potřeba dávat si bacha obecně - na viry i na tramvaje.;-)

0 0
možnosti
Foto

Pozor, protitetanovka je antitetanový lidský imunoglobulin IgG (TEGA) - podává se preventivně neočkovaným s úrazem (nebo když nevíme, zda jsou očkované) nebo osobám s rozvinutým tetanem.

Očkování obsahuje tetanový anatoxin (toxoid). Podává se za účelem vytvoření protilátek proti tetanu, tedy preventivně.

0 0
možnosti
Foto

V podstatě Vám nerozumím ani slovo ;-), ale na tu injekci chodím pravidelně, tedy preventivně a z Vašeho komentáře usuzuji, že dělám dobře.:-)

1 0
možnosti
Foto

I55v87o 23C93i66l32i70c36h

30. 5. 2021 14:15

Zrovna dnes jsem téma očkování proti covidu opět nadhodil před mojí mamkou, které letos na podzim bude 83 let. Jestli ji už teda nemám zaregistrovat, když epidemie prakticky pominula a v našem městě není podle aktuálně zveřejněných dat téměř nikdo na tuto nemoc pozitivně testován. Tak prý ne. Až v srpnu. Jinak proti chřipce se očkovat také nechává, ale také nikdy, když zrovna probíhá epidemie, aby v sobě v tu chvíli ten vir náhodou už neměla. Holt už má zkušenosti.

0 0
možnosti
PK

No, tetanovku jsem dostal dávno, dávno a myslel jsem, že již nikdy a ejhle, napadl nás pes a už jsem jí měl.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik