Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na chvíle, kdy jsem se dobývala přes dveře k bankomatu, si dobře pamatuju. A že seš doma nejchytřejší ( a skvělá korektorka), o tom vůbec nepochybuju. Ale kdyby tam byla ta černá kočička, nevím, nevím...

2 0
možnosti
Foto

Je to jak s dětma - co není doma, to se nepočítá; bejt tu ještě Bleky, těžce bych zvažovala, jestli nejsem až druhá...

0 0
možnosti

No nevím jestli je tady něco k chlubeni, spíš jde i pohodlnost se něco naučit.

Já naopak moc ráda využívám všechno co technicky jde, např je třeba dobrý zabukovat si přes mobil termín pro vyřízení něčeho na úřadě či poště když náhodou potřebuju a mailem to nejde, nakonec chytrý mobil už dnes může mít člověk za dobrý peníz a nemusí mít zrovna Smart.

Já si myslím, že jsem doma nejchytřejší proto, že těm chytrým mašinkám umím poroučet a ony mi slouží jak potřebuju, umím si vybrat co potřebuju a co ne, ulehčují mi život...

1 0
možnosti

Tuhle větu jsem nějak nepobral - "nakonec chytrý mobil už dnes může mít člověk za dobrý peníz a nemusí mít zrovna Smart".

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS