Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zbytečná monstrakce !

:-P

0 0
možnosti
Foto

No až tak bych do toho nešla - já sice Piráty z Karibiku nemusím, ale koneckonců je to filmový bestseller - takže inu ano Depp je známá filmová hvězda. No a podle toho, co předvedl na letišti, je to namyšlenej frajer. A pak už jsem zkoukla jen ukázky, kdy přijel k jinému vchodu, než kde ho čekali... zkrátka za mne to vypadalo, že sem nechtěl a dělal všechno proto, abychom to pochopili.

Já to pochopila - v Litvínově. A doufám, že to pochopil i Barťák ve Varech.

0 0
možnosti

Letadlo přistálo asi deset minut před 22. hodinou. V noci jste zřejmě viděla reprízu. Ale to čekání, než vynesou veškerou bagáž letadla, byl fakt trapas.

0 0
možnosti
Foto

To je možné, v ty tři ráno mi to ukazovalo, že je to live. Takže celou tu dobu vynášení bagáže bych v repríze nečekala...

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik