Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P37a77v41e79l 86K15a38š93e

22. 1. 2023 16:36

Nejde i o obsah vašeho příspěvku, ale o způsob jakým píšete, protože si myslím, že slova typu páč a cumbajšpíl prostě do článku, ve kterém chcete o něčem informovat veřejnost, prostě nepatří. Veřejný článek by měl mít nějakou úroveň.

0 0
možnosti

Osobně zveřejnění, tedy "napráskání" nevidím jako tragédii, ale jako informaci. Prostě si jeden člen komise postěžoval, že jim to nevyšlo a museli počítat/hledat znova. Proto jim to tak dlouho trvalo. Zažila jsem jako zapisovatelka hodně voleb ještě za dřevních časů a taky se nám to stalo.

0 0
možnosti

J32i91ř87í 62B58o58č12e64k

18. 1. 2023 10:23

seděl jsem v komisi hned u prvních voleb po revoluci když žádný softvér nebyl. ale ten způsob počítání byl tak vymakaný, že žádnou chybu nepřipustil. jedním krokem jsme kontrolovali ten předchozí

1 0
možnosti

SW sice hlídá chyby, ale v malých obcích se výsledky vyplňují na papír a do SW se to zadává až při předávání na statistiku. Tam se klidně můžete seknout. Spíš to vidím na chybu při vyndávání lístků z obálek.

0 0
možnosti

Ano. Někdo z OVK to napráskal.

Počet vydaných obálek je jasný.

Objeví li se více lístků, tak buď někdo dal 2 omylem, nebo někdo záměrně fixloval.

;-)

0 0
možnosti
Foto

Anebo někdo neodškrtl voliče, jemuž obálku dal - viz můj další komentář. Mne spíš udivuje, že to někdo napráskal novinářům BEZ KOMENTÁŘE jak sčítání funguje, s jakou kontrolou - vlastně takto pojato to byla dezinformace. Nezáměrná, klasická z nevědomosti.:-P

0 0
možnosti
Foto

Také jsem byl několikrát v okrskové volební komisi a vím, že software hlídá případné chyby. Ale jestliže členové komise přehlédli, že v několika obálkách bylo více volebních lístků, tak se s tím pak nedá už nic dělat. Máme více volebních lístků než odevzdaných obálek a co s tím? Vyhodit některé volební lístky, ale které? Nebo doplnit odevzdané obálky, tj. některé voliče? Obojí by byl podvod. Nevím, jak překonali blokaci software, nejspíše to vyhodnotili ručně. Každopádně to zjistila nadřízená volební komise.

Několikrát jsem si všiml, že při otvírání volebních obálek někteří členové volební komise propadli jakési euforii a spěchu. Proto jsem vždy usiloval o to, aby každé otevření obálky kontrolovaly dvě osoby a nespěchalo se.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem zase zažila moc milou a ukecanou důchodkyni, které kdekoho z voličů znala a dávala s nima řeč, až jsem si prvního volebního dne kolem 17. hodiny všimla, že sice odkontrolovala vše potřebné, vydala obálku, ale ve voličském seznamu neodškrtla. Tak jsem ji upozornila a pak už hlídala neb seděla vedle mne... A inu ano u těchto voleb jsme taky měli o 2 hlasy víc než vydaných obálek. Nahlásili jsme, rovnou řekli, čím asi to - ale nenapadlo nás napráskat to novinám.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik