Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kouřila jsem xx let tak 10-15 denně, když se šlo s partou posedět, tak to bylo i víc. Přestala jsem ze dne na den. Tedy ne že bych se tak sama snažila, ale osud rozhodl. Když jsem se probrala po dvou týdnech v nemocnici, tak mi začal kouř neuvěřitelně smrdět (uklizečky chodily kouřit pod okna koupelny) a při pomyšlení na cigaretu mi bylo mdlo. 😁 A u toho i zůstalo. Byla jsem v nemocnici dva měsíce a kdybych pak začala kouřit, tak bych se považovala za naprostého zbabělce. Takže jsem deset let abstinující kuřák a když nááááhodou dostanu chuť na cigaretu (což se k mému údivu občas stane), vzpomenu si na cenu cigaret a hned mě ta chuť přejde. Ale štamprdličku slivovičky nebo skleničku dobrého vína si tedy neodepřu.

0 0
možnosti
Foto

Cigarety, alkohol a jiné roztleskávače dobré nálady a vymítače depresí nás okrádají, svou ďábelskou službou o budoucnost. V čem? V tom, že když pocítíme stres, špatnou náladu atd. sáhneme po cigaretě, dáme si panáka nebo něco ostřejšího a je to! Uleví se nám a můžeme nastoupit zpět do autobusu starostí a práce... do doby než opět pociťujeme tlak a stres a tak si dáváme další cigaretu... a to nás příjemně uklidňuje a můžeme opět do světa starostí a práce. Kdyby neexistovala možnost ulevit si tak lacině a rychle pomocí drog, musel by člověk zabojovat bez nich...

0 0
možnosti
Foto

Reaguji výhradně na Vaše ONEM OMEN: cigareta mi už dávno nezmírňuje stres - jsem klasická závislačka na nikotinu. Co se starostí a problémů týče bojuji, bojuji neustále, a to s optimismem sobě vlastním.

Asi neznáte moji dceru Ninušku? Příjmením rovněž Křehotovou?

Najděte si; pak zjistíte, že bojujeme celá rodina a cíga s tím nemají nic společného. U nich mě vskutku sere ta spotřební daň ničím nepodložená!!!

0 0
možnosti

Nejlepší na nekouření je svoboda neshánět pořád cigarety a zapalovače.

0 0
možnosti

Už deset let nekouřím, kuřáci mi nevadí,partnerka je kuřák a nemám s tím problém.

Ovšem myslet si že hluboká inhalace horkého dehtového dýmu plného jedovatých sloučenin nepřináší zdravotní rizika a problémy je opravdu úsměvné.

Samosebou, že rakovinu může dostat každý a jistěže jsou kuřáci co se dožili sta let ve zdraví, ale kouření vám dost zvyšuje pravděpodobnost, že se dožijete dost nepříjemných konců.

Je to jako jezdit v noci autem bez světel a bez pásů...je dost možné že dojedete v pořádku a někomu se to i povede, ale bude spousta těch co narazí. Ovšem o těch se mluvit nebude, budet se mluvit jen o těch co dojeli v pořadku a tím pádem jsou světla v autě zbytečná.

2 0
možnosti
Foto

Ne ne - nejde o to, že kouření škodí zdraví (tomu finančnímu určitě...). Jen tvrdím, že neexistuje studie na důkaz toho, že kuřáci vinou kouření zatěžují zdravotnictví víc než ostatní, tož je potřeba jim cíga "vosolit" na spotřební dani podstatně víc...

0 0
možnosti

Koureni stoji penize, zkracuje zivot neprijemnym zpusobem a nuti pribuzne do neustaleho stavu litosti..

0 0
možnosti
Foto

Jen si počkejte paní autorko, však se dočkáte, ono všechno přijde. Až se vám začnou ucpávat cévy na nohou, nebudete moci chodit a nohy budou bolet i v klidu a vleže. Trochu se vám uleví tehdy, když nebudete mít nohu /nebo nohy/ položené vodorovně na posteli, ale pověsíte si je dolů. To bude už spolehlivý začátek delšího konce trápení, na jehož opravdovém konci vás ještě nečeká smrt, ale postupné odumírání nohy a následná amputace. Brrr, fuj, to chcete?

0 4
možnosti
Foto

A teď zase já. Na oplátku: představte si, že tohle potká Vás. Předpokládám, že jste nekuřák. Možná Vám cévy ucpe cholesterol, a to z potravin, o nichž dodnes netušíme, že ho v tepnách tvoří... Tohle mě by nasralo.

Zatímco s úmrtím a rakovinu plic musím počítat... Udělám to jak Michal Dočolomanský v 66 letech - žádná operace, žádná chemoterapie, žádná nemocnice; půl roku doma a nazdar.

0 1
možnosti

Kouřil jserm 30 let, takže stěží mohu někomu něco vyčítat, před 8 lety jsem toho naštěstí nechal. V kalkulacích nákladů na péči mě ale chybí jedna postatná věc. Pokud kuřáci umírají v průměru řekněme o 10 let dříve, potom stát ušetří na každém 10 x 12 vyplacených důchodů. Argument, že to nemá se zdravotní péčí nic společného, neberu. Dnes se - bohužel - házejí všechny peníze do jednoho pytle.

7 0
možnosti

Koukám na IDOS a vlaky z Litvínova do Ústí bez přestupu každou hodinu.

1 0
možnosti
Foto

Z Litvínova ? Bez přestupu v Oldřichově, nebo v Teplicích?

0 0
možnosti

Hlavně je to opruz, hlídat, zda nedochází cigára, pokud někam jedete delší dobu, nervy, že si nezakouříte. Peklo třeba v Kalifornii, ze svatby o 200 lidech jsme kouřili dva, někde na chodníku až u silnice tam prý, pokud už někdo kouří, tak marjánku.

1 0
možnosti

Já prozíravé kuřáky miluju. V populaci je určitý genetický mix, který dává různé predispozice a tak lze umřít takřka kdykoliv a na cokoliv. Někdo může popíjet a kouřit a umře v osmdesáti, i když by tady mohl být do sta. A další zaklepe bačkorama v sedmdesáti, přestože cvičil, běhal a alkoholu a cigaret se ani nedotknul. Ale problém je nutné nazírat z obou stran... Byl by tady aspoň do sedmdesáti, kdyby si ještě navíc huntoval játra a plíce?

Tyhle diskuze by bylo dobré jednou provždy ukončit, konkrétní jedinec není statistický vzorek a nemá vůbec smysl podobné příklady uvádět.

Jestli je některá léčba drahá, pak k ní určitě patří léčba rakoviny... A že existuje jednoznačná závislost mezi kouřením a výskytem rakoviny plic, je zřejmé. Už ani neřeším následné metastáze, přidružené problémy a komplikace, anebo potíže s oběhovým systémem...

Jestli někdo chce věřit, že z hlediska nákladovosti jsou kuřáci pro zdravotní systém stejní pacienti jako ti, co cvičí, běhají a žijí tzv. zdravě, může. Najít si své pískoviště a strčit do něj hlavu, je povoleno. I když velký rozhled od takového počínání očekávat nelze.

Ten, kdo má souseda kuřáka, pak také jistě vítá letní měsíce, protože správný kuřák nekouří doma, ale z okna nebo na balkoně. Což následně znamená, že brzy kuřákova záliba pronikne i do domova těch, co oni zrovna nestojí. O rozházených vajglech po zemi ani nemluvím.

Musíš kouřit, musíš, dobře, ale možná není úplně nutné se u toho ještě bít v prsa. Aspoň to by bylo dobré dodržovat. Dobré? Vkusné.

8 0
možnosti
Foto

Tohle evidentně není reakce na můj příspěvek, "o vajglech..." bych už vůbec nemluvila...

Nebiji se v prsa, stejně jako nebiji kamkoliv železnici, že bez přestupu se z Litvínova nedostanu...nikam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik