Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, u jaké banky, či zda vůbec, máte konto. A protože máte evidentně počítač, tak snad máte internetové bankovnictví. Nebo ne?

Kromě toho u nás můžete složenku zaplatit u zásilkovny.

Rozumný člověk se ovšem složenkám vyhýbá. A řeší přes internet vše z pohodlí domova.

Ale ona dvoukilometrová procházka je zdraví prospěšná.

3 0
možnosti
Foto

Jistěže mám internetové bankovnictví, a to u jedné z bank, které teď v TV furt mají nějakou reklamu. Přičemž platím poplatek za vedení běžného účtu. Kromě toho se tato banka jaxi ještě víc digitalizuje a potřebuje můj podepsaný souhlas. Bez smartfouna to znamená návštěvu na pobočce.

Složenku bych asi už ani neuměla vyplnit, resp. zabralo by mi to hafo času ... k těm 2 km cesty na poštu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik