Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Určitě mnohem lepší než ti dva samolibí exoti před ním a jeho protikandidát Babiš. Má respekt a dobře reprezentuje. Voliči Babiše se ho snaží samozřejmě za každou cenu dehonestovat. Ale stačí si poslechnout "mluvu" Babiše a je vše jasné.

2 1
možnosti
Foto

Názorů jistěže můžeme být různých - leč současný préza pravil, jak nebude rozdělovat společnost, naopak ji bude spojovat.

Jak? Tím že prohlásí, že je potřeba zavést euro? No to sorry, vole, error.

0 0
možnosti
Foto

Oproti předchozím dvěma prézám je to kvalitativní posun nahoru.

4 7
možnosti
Foto

Je pravda, že oproti těm třem předchozím umí nejlépe pochodovat a poslouchat rozkazy. Ovšem pokud jde o vlastní myšlenky, tak je to kvalitativní posun směrem dolů.

Na druhou stranu, pokud je hlavní funkcí prezidenta klást věnce a být automat na podpisy, tak je PePa mimořádným posunem nahoru.

14 2
možnosti
VF

Chápu, Vy byste tam měla raději Babiše.

5 7
možnosti
KT

Ahojky, paní Skřehotová!

2 5
možnosti
Foto

Nápodobně, pane Prčálku

0 0
možnosti
PL

Ano, tak jsem si vládu současného prezidenta představoval. A jsem spokojen.

13 0
možnosti
Foto

Pokud se domníváte, že prezident u nás vládne, pak chápu že jste s vaší představou spokojený.

6 4
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik