Politické pískoviště aneb Kde nic není, ani volič nebere

Tak jakpak chlapci, už jste si navzájem rozbili všechny bábovičky? Nebo vám na pískovišti ještě nějaká zbyla? A nenapadlo vás v posledních dnech, že stejně všichni do nějaké míry dopadnete, jako kdybyste čůrali proti větru?

Pískoviště je zdevastované, bábovičky rozkopané. Míním to politické pískoviště, které nicméně nikoho zas až tak nezajímá. Tedy když se zrovna prezident neobrátí zády k premiérovi, který hovoří. Dost dobrý, konečně jsem se pobavila. I když jistěže mě napadlo, že tohle si měli hoši nechat do soukromí. Evidentně oba čůrali proti větru a to na veřejnosti – to se fakt nedělá.

Přitom zemědělce a sadaře mnohem víc zajímají mrazíky a chladno pro včely. To tím pádem zajímá všechny – copak se zase neurodí.

Silničáře a motoristy víc zajímá stav silnic po letošní dlouhé zimě, která dala zabrat nejen povrchům silnic, ale i financím při úklidu sněhu.

Mě momentálně zas zajímá, na kolik mě přijde zamýšlená oprava zubů.

A zemědělce, sadaře, silničáře, motoristy a mne též teď stejně bude nejvíc zajímat MS v hokeji.

Takže kdy bude demise, kdo půjde kam, kdy budou volby…to klidně nechávám plynout mimo sebe. Ne tak proto, že mi to je úplně jedno. Spíš proto, že s tím nic moc nenadělám. Proč? No proto, že nejsou lidi. Nebudou ani na podzim při volbách do Parlamentu ČR.

Kde nic není, ani volič nebere.

Autor: Alena Křehotová | čtvrtek 4.5.2017 21:15 | karma článku: 24,67 | přečteno: 730x