Karlovarský festival, aneb módní policajtkou fakt nebudu

Mnoho let koukám na zahájení a závěr MFF v Karlových Varech. Až tak dlouho, že mi úvodní a závěrečné znělky připadají dlouhé... Letos jsem nejen zkoukla příchod na červeném koberci, přečetla jsem si, i jak kdo přišel oblečený.

Takové to hodnocení " módní policie".  Absolutně netuším, kdo ty módní policajty vybral, a už vůbec ne, warum denn.

Ale početla jsem si na http://ona.idnes.cz/modni-policie-karlovy-vary-uma-thurmanova-jitka-cvancarova-katerina-brozova-1wo-/spolecnost.aspx?c=A170630_204908_spolecnost_zar jak že na zahájení MFF byl kdekdo oblečen, a co ten komentující dotyčný na to. Tak hele, já na to toto:

1. Uma - róba nic moc, celkem ale v poho; kabelka hrůza; účes dobrý, mejkap nevýrazný;

2. Zuzana S. - šatům bych upicla vlečku, prsten vypadá jak součást boxera na obranu;

3. Čvančarová - jediná připomínka: úplně všechno by vylepšila o 2 - 3 čísla menší prsa; tohle bylo příšerný;

4. Kurková - učesat; 5. Issová - mezi slepejma jednooká královnou; 6. Dobrovská - jiný účes, jiná póza;

7. Schneiderová (na rozdíl od kritika si myslím) šaty i rukávy zkrátit, velikonoční vajíčko zahodit;

8. Áňa  G. - na pohřeb dobrý (tam ovšem bez náušnic);

9. Peštová - psaníčko dobrý k límečku, ale jeho barva se mi nelíbí - čili obé v jiné barvě;

10. Brožová - na rozdíl od kritika mě se účes líbí, ale jinak s jeho hodnocením konečně souhlasím.

 

A proto nejsem na blogu či youtube v sekci "módní návrhy" anebo tak něco. Prostě mám jen názor. A hodně odlišný od té "módní policie", co ty děvenky a jejich hadry komentovala.

Autor: Alena Křehotová | sobota 1.7.2017 14:39 | karma článku: 20,52 | přečteno: 1018x
  • Další články autora

Alena Křehotová

Válka zachránila Válka

8.9.2023 v 10:36 | Karma: 31,38

Alena Křehotová

Ach jo, ta cigára

17.8.2023 v 12:24 | Karma: 40,75
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,00
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik