Diskuse

Vymejvání mozků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^člověk se nesmí dát a nenechat si mozek vymývat, nejlépe tak, že ho bude používat:-)

4 0
možnosti
Foto

Ano. Ale není to vždy snadné. V té výživě - každých pár let se přijde na něco jiného a aby to bylo to pravý ořechový - na nic nejsou žádné adekvátní statisticky podložené studie...

Politika je proti tomu brnkačka - máte pravdu s použitím ...;-D

1 0
možnosti
Foto

To je vskutku výživný blog.

1 0
možnosti
Foto

Doufám a zdá se mi, že jste to pochopil, jak jsem myslela...;-)

0 0
možnosti
JS

Na posuzování těch obětí mám jednoduchou metodu. Zajdu na hřbitov kde jsou oběti nacistů a případně i komunistů. Vřele doporučuji.

0 0
možnosti
Foto

Já to mám snazší - stačí zavzpomínat na dědu a dva strejdy...

Problém je v tom, že mladší strejda "pétépák" byl doma na dovče asi tak, jak píše Švandrlík; starší strejda seděl v 50. letech za "sabotáž" a byla to jen "zodpovědnost vedoucího", to se dneska nezná...děda seděl asi 2 roky na začátku 50. let taky za "sabotáž" - to by vůbec bylo na dlouhý povídání...

Takže posuzovat dokážu poměrně objektivně.

Ale proč ausgerechnet 13. května?

1 0
možnosti